• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Area de ac de Port de Barcares (66)

Area de ac de Port de Barcares (66) fa 6 dies 14 hores #52195

Bona tarda, alguna persona sap realment el que ha passat amb l´area de Barcares que la tenia amb explotacio l´empresa Camping Card Park. No trobo informació actual del seu estat real. Tinc entes que aquesta empresa l´ha deixada.

Gracies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Area de ac de Port de Barcares (66) fa 4 dies 15 hores #52196

Ostres....Doncs és veritat. No surt ara en el seu llistat.
Jo hi vaig estar fa any i mig i estava molt correcte. De fet la Camping Car Park la vaig agafar en aquesta àrea.

He trobat aquesta web, que no sé si està o no actualitzada, i hi ha telèfon de contacte. Pots provar de trucar a veure què et diuen...
portbarcares.com/fr/menu/hebergements/aire-de-camping-car#

Salut...i sort!!

JordiMT
One live, live it

Area de ac de Port de Barcares (66) fa 3 dies 18 hores #52197

Hola jordimt, jo cada any i passo 3/4 vegades amb una estada de 8/10 dies cada vegada. Ara desde el mes de Març no, amb el coi del "virus" no sortim.
Tothom amb diu que CPK l´ha deixada per falte d´entessa amb Ajuntament i Capitania del Port Barcares, pero el que m´interessa si es oberta o no ningu ho diu. Amb un foro Fr., a final d´Agost estaba oberta i gratis.
Seguire investigant.

Moltes gracies.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

manel en 3 dies (23.10), Ddolors en 10 dies (30.10), XANU en 10 dies (30.10), joan i andreu en 12 dies (01.11), vistur en 13 dies (02.11), LaSanta en 15 dies (04.11), Calton en 27 dies (16.11), avisuso en 35 dies (24.11), Gebra en 38 dies (27.11)

Alguns viatges

• Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.