• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4878

Sempre he pensat que quan algú disideix formar part d´un colectiu per voluntat propia... hauria de seguir unes normatives minimes de conducta...simplement per respecte als demes .... com per exemple..Presentar=se.
Amb això no vull buscar ni molt menys polèmica... sinò que serveixi de reflexió....
De fet em fa molta pena veure que ha entrat gent nova desde fa tems i que no es pronuncien.
De 187 usuaris... 54 no han dit res :cry: i una es la meva propia filla... a la que ja li he fet veure la problemàtica.
En fi...espero que algun dia això canvii.

Un petonàs.
M. José :mrgreen:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4880

:-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Bien,,,,,,,,,,,,,,,, pensaba que yo era el unico chafardero,,

Tiramillas tiene razon, no cuesta tanto el decir , hola somos tal, de tal sitios, tenemos este elemento de acampada y os hemos conocido atraves de ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,. el numero de zapato no hace falta.

naturalmente quien quiera, faltaria mas.

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4881

Potser es podria obrir un fil de presentacions (d'aquells fixes) i anar-nos incloent tots per què, és clar, i jo què sé qui és aquesta Tiramillas??? Vull dir que molts tenim la sort de conèixe'ns personalment, però també deu ser interessant pels nous, no us sembla?

Li podem proposar al "jefe".

Una abraçada,
Mercè & Cia.

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4886

Hola yo soy una de la usuarias nuevas,supongo que nos da un poco de corte habla,hasta que nos conoscamos personalmente,solo conosco a la tiramillas,aunque cada dia entro un poco en el forums.
Espero que llegue la kedada de octubre para conoceros a todos.
:)
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4887

ROSS.. tu ya has mandado 11 mensajes ;-) hay gente que no ha dicho ni hola :roll: este no es tu caso :mrgreen:

M. josé :mrgreen:

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4890

No hi estic d'acord.
Crec que un fòrum és un espai obert a tothom que acati unes normes mínimes de conducta, no és ni un club privat ni una família, no és, i sé que molts opinareu el contrari, ni tant sols un grup d'amics.
Els amics s'hi fan per les trobades o per altres afinitats, però no tots hi busquem penya per anar al càmping. És més, crec que per això ja hi ha els clubs que cobreixen abastament aquesta funció. Està bé que es facin i que la gent s'ho passi bé, es clar, però, insisteixo, no crec que aquesta sigui la raó de ser d'un fòrum.
Crec que tothom és lliure de presentar-se o no (jo no m'he presentat mai a cap fòrum on he participat) i qui vulgui fer publiques algunes dades personals ja té un espai per això en l'apartat "perfil", com tampoc crec que qui no es presenta sigui més desconegut que qualsevol altre partcipant. I de la mateixa manera, qui tingui una especial curiositat sempre pot preguntar i l'interpelat, si vol, pot contestar.
No sé, em sembla que entre tots podem fer les coses molt més senzilles sense que calguin altres presentacions que el sol fet de registrar-se i intervenir al fòrum, amb la qual cosa ja sabem el més important i, en definitiva, l'únic que, a mi almenys, em cal saber d'un participant: comparteix la mateixa afecció que jo. El demés ja anirà venint... o no.

Vaja, ja ha hagut de sortir la veu de la discòrdia! :twisted:
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4891

penso que seria molt interesant que tots els nous aportesin alguna cosa
encara que fos una tonteria, parque de vegades una tonteria omple
pagines senceres, nous i no tant nous, encara que dona la impresio que
sempre som els mateixos
ROSS no et tens de talla per res, jo mateix fa molt de temps que soc per aqui i encara no conec a ningú,espero que algun dia i podrem possar-hi fi
i veurens les caras en alguna kedada.

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4896

De fet hi han tantes opinions com colors ;-) Jo Tampoc estic d´acord amb tu...
De petita em van ensenyar a saludar al entrar en un lloc, i a despedir=me quan marxava....
Se que no porto molt de temps en aquest mon...i que no tinc la teva experiència...però això no vol dir que pugui entendre les coses de diferent manera....
De fet Toni... no m´has de dir que un forum es un espai obert a tothom.. perque això ho se molt be ;-) sempre ho he defensat... En cap moment he dit que fos un club o una familia.... i entenc que si entra algú en aquest forum .. es perque comparteix la mateixa afecció que nosaltres...sino no hi entreria 8-) No demano que ens digui el seu DNI... ni el seu conte corrent... sinó simplement un Hola... que això no es nega a ningu.... I el que si et puc assegurarar ... es que he fet bons amics aqui... ... potser tu no ....però en això està la gràcia... que som tots diferents... i veiem i sentim les coses de diferent manera ...

No t´ho prenguis malament.. però ho sento aixi 8-)

M. José

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4898

I després diuen del kpitamaranya, sou tots una colla de MARANYEROS

X cert, jo no em vaig presentar, + ke res per no donar massa pistes, xò aporfito l'oportunita kem dona akest post i:
HOLA hola
doneu-vos tots per saludats :mrgreen:

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4899

hola Jepi, ui ui volia dir CapitaMaranya :mrgreen:

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4900

Capita maranya.. fas olor a secallona de Navarcles :roll: =))

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4902

De fet hi han tantes opinions com colors ;-) Jo Tampoc estic d´acord amb tu...

No t´ho prenguis malament.. però ho sento aixi 8-)

M. José

No m'ho prenc malament, si d'alguna cosa faig bandera és de respetar les opinions dels demés i més quan són escrites des de el sentiment. I et diré més, si és que encara no ho he dit: ho entenc i ho respecto, però... no ho veig igual.
A mi també em van ensenyar a saludar quan entro en un lloc, i procuro fer-ho i fins i tot ho exigeixo al meu lloc de treball. Però no saludo quan entro en un cinema o un teatre, quan entro a un centre comercial o al metro. Potser és producte de la deshumanització de la gran ciutat? Potser si, no ho nego. Però vull dir que no sempre ens veiem obligats a saludar tothom en entrar als llocs i no per això ens sentim maleducats o els altres ens han de veure com a tals.
I també és molt difícil portar un diàleg com aquest sense veuren's les cares, sempre penso que puc fer enfadar algu i no és la meva intenció. :oops:

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4904

Bé... jo a la senyora de la " taquilla" si la saludo ;-) :mrgreen: dance
Bromes apart.... 8-)
Vinga... deixem= ho...tens raó... ho hauriem de parlar veient= nos les cares... sota la llum d´ un cremat al costat de la meva auto i amb alguns gamberros cantant havaneres :roll: :mrgreen: però que sàpigues.. que jo no m´enfado per això ...i mes savent qui es el meu interlocutor ;-)

M.José :mrgreen:

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4907

Bé... jo a la senyora de la " taquilla" si la saludo ;-) :mrgreen: dance
Bromes apart.... 8-)
Vinga... deixem= ho...tens raó... ho hauriem de parlar veient= nos les cares... sota la llum d´ un cremat al costat de la meva auto i amb alguns gamberros cantant havaneres :roll: :mrgreen: però que sàpigues.. que jo no m´enfado per això ...i mes savent qui es el meu interlocutor ;-)

M.José :mrgreen:

Gràcies!!! :D

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4913

No hi estic d'acord.
Crec que un fòrum és un espai obert a tothom que acati unes normes mínimes de conducta, no és ni un club privat ni una família, no és, i sé que molts opinareu el contrari, ni tant sols un grup d'amics.
Els amics s'hi fan per les trobades o per altres afinitats, però no tots hi busquem penya per anar al càmping. És més, crec que per això ja hi ha els clubs que cobreixen abastament aquesta funció. Està bé que es facin i que la gent s'ho passi bé, es clar, però, insisteixo, no crec que aquesta sigui la raó de ser d'un fòrum.

Toni, lleguint aquest post teu m'ha deixat una mica estorat, per la simple raó que no es pot generalitzar el sentiment d'amistat d'un fòrum o negar que no es pugui establir una bona relació d'amistat entre els seus participants.
Parlo per mí però crec que també molts de nosaltres, entrem al fòrum per passar l'estona, divertir-nos, apendre coses noves i com no, saber de la gent que aprècies com ho podries fer cada dia fent un got al cafè del poble veritat?, i perqué no pot ser així un fòrum.
Per la mateixa raó et pregunto, a la feina no es poden tenir amistats oi?, perque nomès us uneix la relació professional, cert? doncs com això totes les coses de la vida, nomès cal trobar la gent adequada perqué pugui sortir una bona relació d'amistat.

En referència al clubs, doncs jo et puc donar varies raons que no sempre cobreixen abastament aquesta funció, jo n'estic en un i et puc assegurar que més d'una i de dues vegades m'he sentit una mica amb sentiment d'inferioritat, els motius?, doncs que es valoren més les persones per el que tenen i amb l'element que porten que per la seva manera de ser, o que et poses en una parcel·la que la volien els teus veïns per uns amics seus o que com que ets nou i no et conec de res, no tinc que dir-te res. Trist, molt trist però es així, cosa que mai m'he sentit fins el dia d'avui en cap trobada que em fet ni en cap moment en el fòrum.

I per acabar, quina es la funció d'un fòrum?, per exemple recollir informació per anar de viatge a l'altre punta de món?, doncs per la mateixa regla de tres existeixen agències de viatges que ens informaran perfectament, es la seva feina.

Un hola, un bon dia o un adeul no costa res, cert es el que dius que a ciutat heu perdut molt en educació, perqué als pobles encara ens diem bon dia a tothom, sigui conegut o no i no com a ciutat que veïns del mateix bloc, no es coneixen i es posen violents si han de baixar junts amb l'ascensor.

Amb tot el respecte :mrgreen:

Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4915

Suposo que no m'he expressat prou bé i demano disculpes per això.
En absolut nego que es pugui fer una bona amistat a través del fòrum, potser els meus millors amics han sorgit aixi. I és clar que puc tenir amics a la feina, tot i que és dificil doncs jo l'hi exigeixo massa a una amistat (però això són figues d'un altre paner, tal vegada fem servir el concepte "amistat" amb una mica massa lleugeresa). Però de la mateixa manera que jo no vaig a la feina a fer amics, no crec que el fòrum sigui un lloc la funció única del qual sigui fer amistats, tot i que si no sóm exigents amb el mot (tornem-hi!) si que pot ser una de les seves funcions més interessants.
Potser em faig un embolic doncs a aquestes hores no m'hauria de ficar en aquests temes tant profunds, però, de veritat, no volia dir això.
I en quant a la salutació, és diferent dir "bon dia" quan entres a un lloc o et creues amb algu al carrer del poble que dir-li "bon dia, em dic Toni, sóc de Barcelona, tinc una familia que no me la mereixo, he vingut a veure que teniu de bo al poble i soc una mica sorrut. Però en el fons soc bona persona, no cregui... i m'agradaria que aquest poble tant bonic m'acollís amb els braços oberts". Home, potser si que seria maco, però... no, jo no sóc així. :oops:

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4917

Hola amics,jo soc dels que hem presento i no amago ni el meu nóm(que no es capita maranya).potser ho fa que soc de poble i vivim la vida encara amb aquella senzillesa de que ningu es dolent i que tothom es bó.No se si es lo correcte o no ,tampoc se si es lo corecte amb un forum,realment perque només hem conecto en aquests ,pero si que hem fa gracia veure d'on es la gent quin element porten(no sigueu malpensats)que els ha portat per aquí.si no ho fesin també serien molt benvinguts i podrien participar igual que tots,pero ja que fem aixo en la distancia,fem-ho que sigui més planer per a tots i per tant més familiar.Jo no coneixia a ningu abans de Puigcerdà,pero amb el Manolo Tiramillas ja sabiem que compartiem aficions com els bolets,cantar i sortir amb autocaravana.de l'echobelly sabia que era una pixapina simpatica i alegre que li agrada organitzar i planificar fins el més minim detall les coses...etc,etc i aixo us feia més propers a mí i no hem va resultar gens dificil fer amistat devant per devant amb vosaltres.I la veritat ,com que no soc gens xafarder ni xarraire tant m'he fa :mrgreen: :mrgreen: .
soposo que com tot són maneres diferentes de veure les coses,pero a Navarcles encara ens saludem tots i pots venir al poble com han fet molts i demanar pel Jepi,la gran majoria et sabrà dir on visc i qui sóc.com que el forum es com casa meva a la gent m'agrada coneixer-la.
Prou,ja es tart i no se si m'he explicat.Tant sols dir-vos que us estimo un pilot a tots/es encara que no us hagi vist mai la cara.Sou collonuts.
Una abraçada desde Navarcles.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4922

M'agrada aquest forum, perque tots hi teniu raó.

Es un sentimen molt extrany.

Us estimo tal com sou. Salutacions. Ramon. ;-) ;-)
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4924

Hola a todos:

jajajja.... Siempre estais metidos en alguna, la verdad que todos teneis parte de razón como ha dicho Raboga...

Ahora mismo tendria un 50% de afinidad con la posición de Toni y otro 50% con la posición del resto.

Creo que es bueno respetar una pequeña parcela de intimidad que es de cada uno... :oops: Ciertamente nos une una afición como bien dice Toni, y puede ser que con la mayoria sea lo unico que de verdad nos une, bueno y las ganas de pasarlo bien...! :mrgreen:

Pero logicamente, y esto ya lo comente otro dia con Tiramillas, hay con gente que tienes mas afinidad que con otra, y logicamente te unes mas a ellos, no me preguntes por que... Será la quimica o vete tu a saber pero es cierto.

Pero creo que cada cual es libre de escribir cien mil mensajes, como mantenerse en la sombra y leer cada hilo hasta que saque el mayor jugo...

Es mi opinión.... :mrgreen: :mrgreen:

Ser buenos.
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4925

Pues yo creo que no está de más el decir hola :-P , no sé, por educación, por ir conociendo a la gente y porque si tienes algún problema es esa gente la que te va a tratar de ayudarte.

Pero volvemos a lo mismo, son formas de ver la vida, y cada una es tan respetable como otra.

Saluditos. :D

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12