• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4938

Bé, a veure si em faig entendre, jo soc nova en aquest forum, bé en tots :oops: i cada dia dono un cop d'ull, llegeixo els fils, i des de la meva perspectiva os aseguro que el que te de bó aquest foro, es alhora una petita traba per mi: confused
Al haver-hi tant bon rotllo entre vosaltres i pel que veig molts ja us coneixeu personalment, els fils tenent un xic de conversa privada, de vegades tinc la sensació que xafardeijo. Per aquest motiu m'abstinc de entrar-hi, penso que em fico on no em demanen.
Es la mateixa sensació de sentir una conversa a la cua del cine i de cop i volta dir-hi la teva :-| .
De fet, en molts dels fils d'algun dels nous, us aneu contestant l'un a l'altre.
Bé ara us diré quelcom de mi, som de l'horta de Lleida, tenim dos fills hem anat dos cops amb bunga i aquest mes hem comprat una CV de segona má, tot i que jo des que vaig neixer (39) fins quasi els 20 vaig fer camping amb la family i el que si os puc dir es que el record de la meva adolecencia va molt lligada amb el camping ;-)

Adeu desde Lleida, Marta
Marta & cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4940

Saur, tens raó...molts ens coneixem i això fa que les respostes tinguin aquest aire familiar, però t´asseguro que mai seràs una intrusa per dir la teva opinió ni per fer un comentari. Al contrari, sempre seràs ben rebuda.
Entenc que al principi por resultar una mica incòmode o fer una mica de vergonya, però poc a poc, amb el temps, t´aniràs sentint més cómoda i , el dia que ens coneguis, serà com trobar un vell conegut.
Perc cert, espero que el problema de la gotera de la caravana el tinguis solucionat. ;-)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4946

a mi me gustaria que la gente se presente, pero hay que reconocer que Toni tiene razon, que no sirva de precedente, esto es un foro no el club social, y los que entran y quieren solo consultar estan en su derecho de hacerlo, lo que nos sucede a nosotros es que hemos tenido mucha suerte, tambien nos la hemos merecido, hemos disfrutado de nuestros encuentros y ha funcionado la quimica, somos algo mas que un foro campista (jeje), tenemos una relacion entre nosotros "no logica" entre personas que hace tan poco que se conocen y se han visto tan poco, sentimos los problemas de los otros como propios, ya veis, la tonteria mia de "casi" quedarme sin coche y me llovieron ayudas por todos sitios, GRACIAS;
Pero siguiendo una idea de otro foro he hecho una muestra de participacion

191 foreros
66 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 0 mensajes
34,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,< 5 mensajes
45,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,< 25 mensajes
33,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,< 100 mensajes
13,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,> 100 mensajes

Bien , ¿no?

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4956

Després de llegir el fil, m'ho heu posat molt fàcil per dir la meva.

Podría escollir com a mínim una frase de cadascú de tots vosaltres i la subscribiría com a pròpia.

Crec que només estem matitzant lleus tonalitats, però en el fons tots absolutament tots coincidim i tenim un mateix color, el nostre hobby, el nostre entreteniment, la nostra passió.

Afotunadament, amb persones com vosaltres dóna gust trobar-se.

Salutacions,

Jesús - Tiowillson

Re: EM PRESENTO fa 19 anys 10 mesos #4960

Jo em sento molt bé en aquest fòrum, i trobo molt natural explicar-vos tota una pila de coses, sobre en David, les nenes, l'autocaravana, les darreres vacances, i potser les següents.

El que passa és hi ha gent (no parlo d'aquest fòrum, de debó) molt tancada en les seves idees, i pot resultar poc prudent deixar escampades massa dades pròpies per Internet. Resulta bastant més tranquil ser del tot anònim.

I és clar, aquest fòrum també és una finestra des de la que ens veu molta gent a qui no veiem.

Segurament em passa com en "temporada alta" de la banda dels albano-kosovars: durant els primers dies no gosava ni obrir les finestres de casa, fins que em vaig anar relaxant.

Per això entenc que hi hagi qui s'estimi més mantenir certa privacitat.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12