|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Per a tots aquells que teniu-ho contractat l’ADSL amb un operador diferent de Telefònica, avui s’ha publicat la noticia de que l’organisme regulador de les telecomunicacions, la CMT, ha autoritzat una via alternativa que permetrà en el clients d’ADSL dels nous operadors donar-se de baixa de Telefònica i optar por cancel·lar el servei de telefonia fixa sense perdre la banda ampla –fet impossible fins ara- o mudar-se a telefonia IP. En aquest moments, mes de 400.000 usuaris d’ ADSL de Wanadoo, Ya.com, Jazztel i d’altres podrien beneficiar-se de la decisió de la CMT.
Salutacions Enric |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Això és una bona noticia. Recentment telefònica m'ha tingut més d'una setmana sense ADSL perque el van desconectar per reparar una avaria de la linia de veu i despres no el van reconectar perque "...como es de otro operador..." I l'altre operador ha d'esperar autorització de telefònica per tornar a conectar i "hacer pruebas conjuntas". Total, 9 dies.
Ara això si, la disculpa que em van enviar de Ya.com és molt catxonda, em va fer passar l'emprenyada de cop. Llàstima que no es pot ensenyar doncs és un cd amb 5 o 6 cançons que en la seva lletra diu "ho sento" (I'm sorry) amb una caràtula certament original i divertida. Suposo que aviat els de Ya ens trucaran per oferir-nos donar-nos de baixa de Telefònica. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |