• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Requisits àrea per autocaravanes fa 19 anys 10 mesos #4944

Als usuaris d'autocaravanes voldria preguntar-vos quins requisits ha de tenir una àrea d'ACs i si normalment les que us trobeu més enllà de les nostres fronteres són de pagament o no.

Estic pensant enviar una proposta a l'ajuntament de Mataró per tal que obrin una aquí, doncs des d'aquest any tenim una oficina de turisme i crec que seria una forma molt interessant de promocionar la meva ciutat. Inclús he pensat on podria ubicar-se, no sé què us sembla: al Port de Mataró. El Port té un parking obert al públic (de pagament) i tomes d'aigua i llum pels vaixells, que imagino que podrien adaptar-se per les autos. A més, està situat davant l'estació de tren, amb connexions cada 7-8 minuts cap a Barcelona.

Bé, qualsevol cosa que us sembli que pugui ser d'interès, m'ho dieu. I si algú ha presentat alguna proposta similar (estic pensant en tu, Jepi), i me la vol enviar, envieu-me un privat i us passo el meu correu electrònic.

Gràcies per les vostres idees i fins aviat!

Mercè
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Requisits àrea per autocaravanes fa 19 anys 10 mesos #4945

Et podria dir per exemple que aChamonix que també es molt tutristic, te
un aparcament per atots els vehicles i que es de pagament, pero en un moment donat si poden consentrar un centenar llarc de Ac's, en un recó
te una toma d'aigua i un forat per buidar tots tipus d'aigües, Sempre parlem de llocs + o - grants
Un altre exemple podria ser Fussen, te dues arees per Ac's crec que son
privades, tens de pagar, ús exclusiu per Ac's, tomes de llum i agua, banys
lloc per rentar l'ac etc..Pero tambe n`hi ha que son del ajuntament i et fan aparcar en una plaça, no tens ni llum ni aigua, aixo solen ser els
pobles petits i turistics encara que cada vegada son menys
Enfi en tens per fer-te un aidea de moment si m'en recordo d'algo més ja
t'ho fare saber.
Joan

Re: Requisits àrea per autocaravanes fa 19 anys 10 mesos #4961

Mercè:

La PACA té un dossier amb un projecte tècnic d'una àrea per autocaravanes, que si et pot resultar interessant, i sense que et comprometi a ben res, et podem fer arribar.

Hi ha de tot: àrees municipals, privades, gratuïtes, de pagament.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Requisits àrea per autocaravanes fa 19 anys 10 mesos #4963

Eva, precissament em vaig estar mirant la web de la PACA, perquè em sonava d'alguna cosa semblant, però no vaig saber trobar-ho. Si et sembla bé, t'envio el meu e-mail per privat i, si és possible, me'l fas arribar, d'acord?

Gràcies i ja us aniré informant...

Mercè
Mercè & Cia.

Re: Requisits àrea per autocaravanes fa 19 anys 10 mesos #4964

I... sense entrar en competència, a V.E.A. també vàrem confeccionar un dossier molt gràfic per presentar als ajuntaments. També està a la teva disposició i juntament amb el de la Plataforma segur que et pots fer amb un bon argumentari per a presentar el teu projecte. També tenim un projecte tècnic d'un borne de serveis de disseny propi.
Et dic el mateix que la Eva: enviam un privat i et comento coses.

Nota aclaratòria: insisteixo en la meva intenció de no entrar en competència amb la P.A.C.A., encara que soc conscient que pot semblar-ho. Em penso que la Delegació de Catalunya de la Plataforma estarà d'acord en que és més pràctic i efectiu sumar els esforços que fer-nos lloc a cops de colze. Crec que les coses han canviat a molt millor. :)
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Requisits àrea per autocaravanes fa 19 anys 10 mesos #4967

Toni, rotundament sí.

La nostra única intenció és sumar esforços per tal d'aconseguir objectius, i no vull atra cosa que facilitar un document, que pot ser d'utilitat juntament amb els que comenta en Toni.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Requisits àrea per autocaravanes fa 19 anys 10 mesos #4970

Evidentment quanta més informació tingui, millor. M'és totalment indiferent l'orígen, ni tan sols tinc auto i no sé si em faran cas, però per intentar-ho que no quedi. Toni, ara et faig arribar el meu correu per privat. Gràcies a tots dos.

Mercè
Mercè & Cia.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12