|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
No,no,no, encara falta molta gent per venir. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Benvingut Ignasi !! HF
Salutacions
|
|
|
HF :mrgreen:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Vaja sorpresa m'heu donat.....
no esperava tantes respostes. La veritat és que jo acostumo a respondre particularment a tothom.... però ja veig que si ho faig no acabaré... i en aquesta hora de matinada potser que escrigui quelcom general... Si no ho faig així demà no em llevaré... i a dos quarts de set sonarà el despertador. Estic segur que ens veurem aviat... justament demà divendres tenim pensat sortir amb l'AC.... i encara no hem decidit cap a on anirem (un dels grans avantatges que no cal que decideixis res fins justament al moment abans de sortir de cap de setmana..... ) alguna proposta interessant? I a més tardar..... a molts de vosaltres espero trobar-vos a la fira el primer cap de setmana. Suposo que el segon l'aprofitaré per sortir amb l'AC. Una abraçada. |
|
|
HF HF brindem
Saludos desde Lleida Marta & cia.
|
|
|
Salud.
Benvingut, Ignasi. Hoy tambien llueve.................... :mrgreen: :mrgreen: Un saudo dende Galiza.
Camper. |
|
|
|
|