• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

PERNOCTAR A ANDORRA fa 19 anys 10 mesos #5035

he tret aqueDistingit Senyor,

En resposta a la seva comunicació, em plau posar en el seu coneixement que he tramès la seva queixa als Ministeri d’Economia i de Turisme. Tant prompte tinguem una resposta li trametrem.

Tanmateix voldria informar-lo que com a conseqüència d’altres queixes sobre el mateix tema efectuades per altres usuaris d’autocaravanes i a partir de les gestions efectuades per la Institució del Raonador del Ciutadà, s’han començat a resoldre alguns dels problemes, per exemple:

A Andorra la Vella s’ha habilitat en un cèntric aparcament, una sèrie de places exclusivament reservades a autocaravanes. ‘han suprimit les senyals de prohibició d’autocaravanes no incloses en el codi de circulació. S’ha habilitat terrenys d’aparcament especials per autocaravanes a Encamp i al Pas de la CASA i s’ha rebut la resposta del Departament de Turisme del Govern d’Andorra que diu: “s’estudiarà la situació actual i conjuntament amb la resta del sector turístic s’intentarà aportar solucions ràpides per facilitar l’estada de les autocaravanes al nostre Principat”.

Igualment l’Associació de Comuns del Principat d’Andorra em va comunicar que “assumeixen el compromís d’estudiar la situació actual amb la finalitat de proporcionar, dins de les possibilitats existents, la millor acollida als ciutadans que es desplacin al Principat utilitzant com a mitjà de transport l’autocaravana”.

Per la nostra part, oportunament varem insistir prop de les autoritats en la necessitat de definir la consideració que tenen com a vehicles les autocaravanes i les normes i regulacions a que es trobarien sotmeses d’acord amb la llei del Codi de la circulació i els acords internacionals.

De la utilització de senyals de circulació no incloses en el catàleg oficial de senyals de circulació i de les marques viàries.

De les consideracions que s’exposen entre el concepte d’acampada del d’estacionament.

De l’interès turístic que pot representar el col·lectiu d’usuaris d’autocaravanes.

I per poder donar una solució acceptable per a tots els implicats.

Desitjant que les gestions endegades ajudin a aportar una solució al problema que em plateja, quedo a la seva disposició per atendre’l o assabentar-lo sobre qualsevol dubte que pugui tenir sobre el tema, tot agraint per endavant la confiança que ha dipositat en la nostra Institució en plantejar-me el seu problema

El saluda atentament.

EL RAONADOR DEL CIUTADÀ

Pere CANTURRI MONTANYA

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: PERNOCTAR A ANDORRA fa 19 anys 10 mesos #5036

perdoneu ho he tret de campingsalon i el comencement hi avia aixó mateix escrit
Bé crec que es molt interesant aquest document
Ja va sen hora que hi fagin alguna cosa

Re: PERNOCTAR A ANDORRA fa 19 anys 10 mesos #5054

Nosaltres som uns del que hi van posar queixa a la oficina d´ Andorra...i dels que hi van enviar signatures :mrgreen:
Esperem que serveixi per alguna cosa....
Gràcies Jofranc :mrgreen:

Re: PERNOCTAR A ANDORRA fa 19 anys 10 mesos #5075

Si les respostes sempre fossin aixi no tindriem tants problemes.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: PERNOCTAR A ANDORRA fa 19 anys 10 mesos #5085

El problema és que es tracta d'una resposta politica que envien a tothom qui es queixa. Jo també la tinc i també em va fer il·lusió pensant que alguna cosa canviaria.... i res de res.
Andorra és territori comanxe per les autocaravanes, no es pot aparcar en lloc de la ciutat. Però és que Andorra podria figurar com a país exemple del que la corrupció, l'especulació i la falta de politiques de sostenibilitat poden fer. Només es construeix blocs enormes a tot arreu, cada cop queden mensy llocs per gaudir del que foren uns bells paissatges. Apartaments i més apartaments, cada cop més alts i més "ben" situats però sense tenir en compte les infraestructures necessàries per a tot això: aparcaments, gestió de residus, subministrament d'aigua i d'energia... Tot val, d'aigua en sobra, d'electricitat també i la merda el riu ja la fa tirar cap avall!
Deixant de banda les autocaravanes, aparcar a Andorra la Vella un dissabte o un diumenge pot ser un calvari, i si a sobre medeixes 7 m o més... s'et passen les ganes.
A mi m'agrada molt anar a Andorra, és un viatge que fem un parell o tres de cops al any... de moment. Darrerament ja tenim l'estratègia: comprem al Punt de Trobada o al River, amb bons aparcaments per a autos. Molts anys hem comprat al Andorra 2000 però ara ja no ens hi volen. Després cap a la muntanya, passant de llarg d'Andorra la Vella i Les Escaldes i a disfrutar del paissatge mentre puguem.
I el que diu al escrit, de moment, és mentida.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: PERNOCTAR A ANDORRA fa 19 anys 10 mesos #5177

perdoneu que a la meva edad encara sigui tant "passarell", :oops: quan
vaig veure la carta vaig quedar entusiesmat, va ser l'alegria del dia.
Tinc de dir que també vaig enviar un correu al ministre de turisme andorrà i que no he obtingut mai resposta, per aixó en veure l'escrit, em
va fer gracia. :mrgreen:

Re: PERNOCTAR A ANDORRA fa 19 anys 10 mesos #5180

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12