• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

pocs bolets fa 19 anys 10 mesos #5234

Com els informes que em van donar no eren del tot bons, vam dirigir les nostres rodes cap a Vilallonga de Ter.
El camping es diu Conca de Ter, cobren tarifa de 1ª i ofereix instal.lacions de 3ª, però al menys son força atesos i amables.
La zona per a nosaltres era força desconeguda per tant pocs bolets vam trobar, tot just per fer-ne una menjada amb un pam de llonganissa i un bon escalibat de casa.
Val a dir que si que hi havia qui portaba el cistell ple ce ceps, afortunats ells.
Ens em endut un bon record tot i els pocs bolets que vam trobar, ja que la zona dona per voltar i gaudir de la bellesa d'aquell troç de pirineu tan maco, totalment recomanable fer-hi un bon tomb.
Jepi vaig passar per devant del teu poble.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: pocs bolets fa 19 anys 10 mesos #5241

Punyetero,i no vas parar.Soposo que si anaves carregat amb la caravana malament ho tenies.
Nosaltres varem sortir el diumenge a celebrar els 70 anys del meu pare i ho varem fer fent un picnic a la zona de coll de Jou,situat pujant cap al Port del Compte i la veritat de gent molta i de bolets pocs.el meu germà de totes formes al Bergada el divendres encara en va collir 4 Kg de rovellons.N'hi ha que estàn molt de sort.Lo important es que heu disfrutat del paisstge i dels dies que tenie per sortir ,a sobre heu pogut fer un mosec sense pagar i heu pogut tornar sans i estalvis a casa.Que més es pot demanar?
Salut amics,una abraçada desde Navarcles.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12