• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

entrades caravaning fa 19 anys 9 mesos #5236

El dijous ens van donar estrades per la fira i ens sobren dues...vaig anar dient-ho a la gent que savia que vaig llegir que no en tenia... pero resulta que ja en tenen.

algu el hi fa falta???
Digueu-mo :mrgreen:

Mª José :mrgreen:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: entrades caravaning fa 19 anys 9 mesos #5288

Mª Jose nosotros no tenemos entradas me gustaria que me las pasaras si aun las tienes asi solo tendre que comprar dos para mis hijos. :)
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: entrades caravaning fa 19 anys 9 mesos #5296

Ostres Roser... ho sento... le meu marit ja les ha regalat :cry:

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12