• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Calendari Totcamping: polèmic ?? fa 19 anys 9 mesos #5295

Per curiositat, entreu a Campingsalon. El senyor Aloha torna a fer de les seves i ja avisa a la resta de campistes de les nostres intencions. Haurem de fer quedades sorpresa i avisar-nos per mòbil 5 minuts abans!!! ;-)

Fa uns dies llegint els comentaris ofensius que feia cap a la gent de Totcamping i la quedada de la diada, no em vaig poder quedar quieta. Vaig preferir no entrar en enfrontaments que no haguessin portat a res i vaig preferir dirigir-me una miqueta més amunt. Vaig avisar al webmaster dels seus escrits i vaig demanar que tanques un fil que no duia enlloc: un parell de dies va seguir el fil obert i ara a caure al pou dels fils.

A palabras necias, oidos sordos. ;-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Calendari Totcamping: polèmic ?? fa 19 anys 9 mesos #5299

hola companys,
Ja ho havi llegit monrib, per aquest "tipejo" segueixo pensant que es "un toca pelotas", i el que no entinc es perque llegeix aquest foro si no le interesa per res, i a mes a mes, al foro campingsalon tampoc el poden veure per alli.
Adeu :mrgreen:

Re: Calendari Totcamping: polèmic ?? fa 19 anys 9 mesos #5312

Potser quan se n'adoni que ens està fent publicitat gratuïta ens deixarà en pau. Després de les seves intervencions sempre hi ha un augment de registrats, o no?

Bona nit i que descanseu.
Mercè & Cia.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12