|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola amics,
No se si us passa al mateix, però tinc unes ganes boixes de que comenci la fira d'una vegada ja. De porder veure les novetats i algunes idees.... Adeu i només resten ja tres dies per a anar bavejant pels estands. :mrgreen: :mrgreen: |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Estic d´acord amb tú. Aquesta i l´Stic son les dues firas que visito.
L´STic per agafar "una mica" d´informació...i la del Caravàning....ara ja per xafardejar i mirar quina potser la próxima compra.... :mrgreen: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Jo també és de les que no em perdo per poc que pugui, i des de fa una colla d'anys! Primer bavejava amb les caravanes, després amb les autos, després amb les més noves i ara... seguirem bavejant, que si no la treiem fora la bava es fa rància i es torna mala bava
I estic amb tu, Marta, la del SITC és l'altra que hi vaig per gust i allà si que soc recogefolletos compulsiu. I que duri! Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Hola amics,
Tens rao Toni-de-ros, si no treurem la bava es torna en mala bava....... Jo vec aquesta de caravaning i la fira de la motocicleta, qui es la meva segona passió. Adeu :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
Hola Matrix
M'agradaria saber quina es aquesta fira de l'Stic,dons no la conec ni sé A on la fan per poder-la visitar, també m'agradaria saber les dates. Moltes gracies i fins ben aviat |
|
|
Bon dia a tots.
Nanan el SITC es el Saló internacional de turisme a Catalunya. Jo no he estat mai, però penso que l'any vinent no me'l perdre. Sembla ser que es pel maig, oenjo l'enllaç per si voleu més informació www.saloturisme.com/ Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
A mi també m'agrada anar-hi. Des de fa tres anys visito la Fira els 2 caps de setmana.... dissabte i diumenge.... i novament dissabte i diumenge...
Aquest any en principi només hi aniré el primer cap de setmana perquè el segon volem sortir "de pont". Una abraçada. |
|
|
Hola Joaqui i Matrix
Moltes mercès per contestarem jo amb això de les fires com soc de poble Estic mol peix. A la de Barcelona i aniré el primer cap de setmana ja que Pel pont del Pilar 3 AC sortirem cap a Marsella resseguint tota la costa,espero Que faci bo |
|
|
De res, nanan, per això está el foro...pewr cert jo hi vaig a la fira diumenge a la tarda.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|