• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Em caldria un aclariment fa 19 anys 9 mesos #5693

Bones a tots,
He estat llegint l'article on hi ha la llista del que conve endur-se en cas de sortida (molt acertat ;-) ) i a l'apartat documents es fa referència al C.I. campistes i d'altres targes campistes
¿Cal estar federat o inscrit en algún lloc?

La llista està presentada per les AC, pero suposo que amb CV, coincideix amb quasi tot ¿no?

Aaaahhh, jo hi afegiria als diversos un NIVELL i a higiene i neteja les XANCLES d'aigua per la dutxa (jo sempre me les deixo) :mrgreen:

Saludos, Marta
Marta & cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Em caldria un aclariment fa 19 anys 9 mesos #5696

Hola Marta (Saur),

Jo no em voldria equivocar, però em fa l'efecte de que sí, que necessites estar en algún club o similar per tenir el Carnet Internacional Campista, de totes maneres, segur que algún company ens ho aclarirà.

Referent a la llista, doncs quasi tot es vàlid tant per Ac's com per Cv's.
Tens raó, el nivell es bàsic i les xancles molt recomanables per no dir obligatori.
Jo a varis també hi afegiria una Senyera o una Estelada, a gust del consumidor :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Em caldria un aclariment fa 19 anys 9 mesos #5697

Ha de ser per mitjà d’una entitat, jo aquest any me’l he tret per mitjá de la FEEC (Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya) ja que anava a Croacia , la veritat es que el carnet em va costar 5 € i sols amb un càmping em van fer descompta per 3,40€ o sigui que saldo negatiu de 1,60€ i et segueixen demanant la documentació a mes del CI.
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci.

Re: Em caldria un aclariment fa 19 anys 9 mesos #5699

A veure si em se explicar, el meu dubte es si es obligatori tindre algún tipus de carnet com a federat o similar, per poguer acampar amb un camping (en el meu cas nacianal) :roll:

Alguna cosa similar al que han de fer cáçadors i pescadors.

¿que m'enteneuuuuuuuuu?

Bueno, a la millor soc jo la que no ho ser entendre, perque avui al curro hi ha ambient espppppppppppppes :evil:

Saludos, Marta
Marta & cia.

Re: Em caldria un aclariment fa 19 anys 9 mesos #5700

Ara t'entenc!!!!, no dona no, si tu el que vols es agafar un dia a la familia i anar amb la carvana, no necessites cap carnet ni res similar.
L'unic que necessites son dinerons per pagar el càmping :mrgreen: si es que hi entreu en un.
Pensa que els càmpings no deixen de ser establiments comercials, en aquest cas turistics, però es com anar a comprar el pa, tú demanas una barra, te la serveixen, pagues i adeu-siau, doncs amb els càmpings igual :mrgreen:

Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Em caldria un aclariment fa 19 anys 9 mesos #5705

Aaaaaaaaaahhhhh, i on t'has d'apuntar per lo dels dinerons, jejejejeje :mrgreen: :g)

Gràcies CiM.

Un Saludo, Marta
Marta & cia.

Re: Em caldria un aclariment fa 19 anys 9 mesos #5715

Hola guapa. hi han càmpings que acepten campin xec, que et surt força be de preu , però normalment no els acepten en temporada alta. posa l google camping cheque i et sortirà l´adreça. Qualsevol consulta , ens la pots fer tranquilament.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Em caldria un aclariment fa 19 anys 9 mesos #5805

A gairebé tot arreu (i dono fe que Croàcia és una excepció) el C.I. és una alternativa a deixar la documentació a recepció, cosa que no m'agrada gens. A Espanya és perfectament vàlid i legal, doncs ningú té dret a retenir-te el DNI (fer-ho entendre en algun camping m'ha costat no poder acampar) i en canvi no posen problemes amb el C.I. També inclou una assegurança de R.C., i el camping està més tranquil doncs sap que aquell que entra és soci d'un club federat. Si algu s'en va sense pagar ho comuniquen al club, i aquest fa gestions perquè l'impresentable pagui. A la U.C.C. ja ha sortit agun cas al butlletí, suposo que deu ser efectiu.
A l´estranger sol ser una molt bona carta de presentació, fan descomptes en molts campings i et posen molt bona cara. Sovint et comenten amb sorpresa que és molt estrany rebre espanyols amb el C.I.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Em caldria un aclariment fa 19 anys 9 mesos #5809

Bé, suposo que fora interessant el tindre'l, a través d'on m'aconselleu treure'l. Perque de les associacions he vist que també n'hi ha alguna que deixa molt que desitjar ¿no?

Saludos, Marta
Marta & cia.

Re: Em caldria un aclariment fa 19 anys 9 mesos #5860

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46

Hola guapa. hi han càmpings que acepten campin xec, que et surt força be de preu , però normalment no els acepten en temporada alta. posa l google camping cheque i et sortirà l´adreça. Qualsevol consulta , ens la pots fer tranquilament.

A l'apartat d'enllaços d'aquesta web tens un enllaç directe sense passar per google. ;-)
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Em caldria un aclariment fa 19 anys 9 mesos #5876

Grácies Nouespai.

Un saludo, ;-)
Marta & cia.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12