|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bones a tots,
He estat llegint l'article on hi ha la llista del que conve endur-se en cas de sortida (molt acertat ¿Cal estar federat o inscrit en algún lloc? La llista està presentada per les AC, pero suposo que amb CV, coincideix amb quasi tot ¿no? Aaaahhh, jo hi afegiria als diversos un NIVELL i a higiene i neteja les XANCLES d'aigua per la dutxa (jo sempre me les deixo) :mrgreen: Saludos, Marta Marta & cia.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Marta (Saur),
Jo no em voldria equivocar, però em fa l'efecte de que sí, que necessites estar en algún club o similar per tenir el Carnet Internacional Campista, de totes maneres, segur que algún company ens ho aclarirà. Referent a la llista, doncs quasi tot es vàlid tant per Ac's com per Cv's. Tens raó, el nivell es bàsic i les xancles molt recomanables per no dir obligatori. Jo a varis també hi afegiria una Senyera o una Estelada, a gust del consumidor :mrgreen: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Ha de ser per mitjà d’una entitat, jo aquest any me’l he tret per mitjá de la FEEC (Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya) ja que anava a Croacia , la veritat es que el carnet em va costar 5 € i sols amb un càmping em van fer descompta per 3,40€ o sigui que saldo negatiu de 1,60€ i et segueixen demanant la documentació a mes del CI.
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci. |
|
|
A veure si em se explicar, el meu dubte es si es obligatori tindre algún tipus de carnet com a federat o similar, per poguer acampar amb un camping (en el meu cas nacianal) :roll:
Alguna cosa similar al que han de fer cáçadors i pescadors. ¿que m'enteneuuuuuuuuu? Bueno, a la millor soc jo la que no ho ser entendre, perque avui al curro hi ha ambient espppppppppppppes :evil: Saludos, Marta Marta & cia.
|
|
|
Ara t'entenc!!!!, no dona no, si tu el que vols es agafar un dia a la familia i anar amb la carvana, no necessites cap carnet ni res similar.
L'unic que necessites son dinerons per pagar el càmping :mrgreen: si es que hi entreu en un. Pensa que els càmpings no deixen de ser establiments comercials, en aquest cas turistics, però es com anar a comprar el pa, tú demanas una barra, te la serveixen, pagues i adeu-siau, doncs amb els càmpings igual :mrgreen: Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Aaaaaaaaaahhhhh, i on t'has d'apuntar per lo dels dinerons, jejejejeje :mrgreen: :g)
Gràcies CiM. Un Saludo, Marta Marta & cia.
|
|
|
Hola guapa. hi han càmpings que acepten campin xec, que et surt força be de preu , però normalment no els acepten en temporada alta. posa l google camping cheque i et sortirà l´adreça. Qualsevol consulta , ens la pots fer tranquilament.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
A gairebé tot arreu (i dono fe que Croàcia és una excepció) el C.I. és una alternativa a deixar la documentació a recepció, cosa que no m'agrada gens. A Espanya és perfectament vàlid i legal, doncs ningú té dret a retenir-te el DNI (fer-ho entendre en algun camping m'ha costat no poder acampar) i en canvi no posen problemes amb el C.I. També inclou una assegurança de R.C., i el camping està més tranquil doncs sap que aquell que entra és soci d'un club federat. Si algu s'en va sense pagar ho comuniquen al club, i aquest fa gestions perquè l'impresentable pagui. A la U.C.C. ja ha sortit agun cas al butlletí, suposo que deu ser efectiu.
A l´estranger sol ser una molt bona carta de presentació, fan descomptes en molts campings i et posen molt bona cara. Sovint et comenten amb sorpresa que és molt estrany rebre espanyols amb el C.I. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Bé, suposo que fora interessant el tindre'l, a través d'on m'aconselleu treure'l. Perque de les associacions he vist que també n'hi ha alguna que deixa molt que desitjar ¿no?
Saludos, Marta Marta & cia.
|
|
|
A l'apartat d'enllaços d'aquesta web tens un enllaç directe sense passar per google. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Grácies Nouespai.
Un saludo, Marta & cia.
|
|