• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Mil Perdons fa 19 anys 9 mesos #5822

Ahir a la tarda varem poguer fer una escapadeta a la fira.Allí varem retrobar a molts companys del foro i la varem fer petar una miqueta de pressa doncs anavem justos de temps.Alguns dels que hi havia no els vaig poder saludar ni despedir com hauriem volgut,es per aixo que us demano mil perdons.Ben haviat ja ens veurem i podrem compartir taula.Una abraçada a tots.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Mil Perdons fa 19 anys 9 mesos #5826

:8} :8} A canvi... que et puc demanar?..... :roll: ......que no canviis mai....un petonàs.... ;-)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Mil Perdons fa 19 anys 9 mesos #5831

:oops: :oops: :oops:
Un petó per vosaltres també.Sort que vaig poder saludar a la teva filla.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Mil Perdons fa 19 anys 9 mesos #5881

I jo dic el mateix, especialment vull demanar perdó al Tonio y al David Sancho, als que vaig veure però gairebé no vaig poder saludar.
I gairebé no vaig poder veure res! :(
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12