|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Ahir a la tarda varem poguer fer una escapadeta a la fira.Allí varem retrobar a molts companys del foro i la varem fer petar una miqueta de pressa doncs anavem justos de temps.Alguns dels que hi havia no els vaig poder saludar ni despedir com hauriem volgut,es per aixo que us demano mil perdons.Ben haviat ja ens veurem i podrem compartir taula.Una abraçada a tots.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
:8} :8} A canvi... que et puc demanar?..... :roll: ......que no canviis mai....un petonàs....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
:oops: :oops: :oops:
Un petó per vosaltres també.Sort que vaig poder saludar a la teva filla. salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
I jo dic el mateix, especialment vull demanar perdó al Tonio y al David Sancho, als que vaig veure però gairebé no vaig poder saludar.
I gairebé no vaig poder veure res! Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|