• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Per usuaris Eriba Tour o Feel fa 19 anys 9 mesos #6345

Bones

La meva pregunta va dirigida a qui te una Eriba Touring o Feeling o altre marca i que disposa de sostre amb laterals de teixit

Sabeu si hi ha manteniment amb aquest tipus de teixit o cal tindre en compte quelquna costum per evitar el seu posible deteriorament ?

Ho dic per temes humitat o bruticia que pugui fer malbe aquest material, no se si hi ha informacio al respecte, he estat cercant per la web pero no he trobat cap tipus d´indicacio, en fi, es una curiositat que no em vaig enrecordar de preguntar a la Fira

Agrait per les vostres respostes

Salutacions
ebstrom
136cv + CV + Bluegrass

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Per usuaris Eriba Tour o Feel fa 19 anys 9 mesos #6350

En Rodamon te una caravana Eriba, el que no recordo és el model...segur que el et contestarà.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Per usuaris Eriba Tour o Feel fa 19 anys 9 mesos #6352

Hola ebstrom, com et diu l'amiga Matrix, tenim una eriba Feeling, la primera que es va vendre a aquest pais, és a dir som els conillets d'indis d'aquest model.
Ens van dir al concessionari que no cal cap mena d'atenció especial, nomès treure-hi el pols i una neteja normal.
Com nosaltres som mes aviat petits, no ens cal obrir el sostre, doncs te una alçada de 1,80, tot i això aquest estiu si que el vam obrir, va de conya així tens una ventilació extra amb les finestres que du.
Cada cop que tornem a casa, avans d'entrar-la al garatje anem al rentador de cotxes, li faig una rentada a presio i un cop a casa obro el sostre i respallem la lona que dius.
Si tens intenció de comprar-ne una podem quedar, la podries veure i saber tots els pros i contres de la mateixa.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re: Per usuaris Eriba Tour o Feel fa 19 anys 9 mesos #6434

Hola rodamon

Caram, els primers, qui millor per saber dels detalls amagats amb aquesta cv.

Creia que seria mes delicada la lona, esta be, respallat en sec i llestos, perfecte.

He estat interesat amb aquesta cv fa poc temps, quan la vaig veure a la fira va ser quan va entrar a la llista dels futuribles.

Abans tenia com objectiu nomes la touring 430gt, per mides i per pes, pero al entrar dintre passa el de sempre, manca una mica d´espai, amb la Feeling 425 hi ha una diferencia notable, llastima que el pes es dispara una mica, pero be, el cotxe encara pot amb ella, tambe ho compensa la caixa que te i un xasis molt mes evolucionat, ja vorem que fem.

Com l´objectiu ho he posposat per l´any que ve, donçs hi ha temps per rumiar i com no, acceptar l´opcio que em dones a coneixer la cv desde l´experiencia, estarem en contacte via forum, merces rodamon.

una abraçada

ebstrom

pd: merci matrix ;)
136cv + CV + Bluegrass

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12