• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Mes preguntes. fa 19 anys 9 mesos #6600

Hola aqui estic fent mes preguntes.
1) A la caravana entra masa llum per unes claravoies situades al sostre que miradas per dalt son com una mena de bolets.

¿La mitja esfera la puc tapar amb cinta aillant de color negre per que sigui una miqueta mes opaca al sol?

La caravana la portare al desembre a la neu. si fot una nevada (el mes problable es que si) ¿no es quedara tapada aquesta entrada d'aire?

Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Mes preguntes. fa 19 anys 9 mesos #6795

Hola aqui estic fent mes preguntes.
1) A la caravana entra masa llum per unes claravoies situades al sostre que miradas per dalt son com una mena de bolets.

¿La mitja esfera la puc tapar amb cinta aillant de color negre per que sigui una miqueta mes opaca al sol?

La caravana la portare al desembre a la neu. si fot una nevada (el mes problable es que si) ¿no es quedara tapada aquesta entrada d'aire?

Gracies

Molt bones mk0

Si et entra llum jo les pintaria amb color blanc poliester per exemple mateix color sostre cv, pero abans donaria una pasada amb pintura opaca per evitar transparencia llum

pero aixo tambe pots fer-ho a la inversa, desde dintre i sense pintura clar :), fes quelcom amb fusta donant un marge d´espai per ventilar, evitaries la llum i pot quedar força be

si no recordo malament aquests tipus de ventilacio ho portaven les cv antigues ( no se si ara encara es porta, pel que he vist en fira es porta al lateral i no en totes les cv ) tambe amb el sol, el fred i el temps, aquest plastic es va desintegrant i queda horroros fins que tens que canviar-ho per un de nou, es per aixo que aconsello pintar-ho, tambe perque ho he vist fer :)

es normal, si cau neu donçs depen de la presio i densitat, igual evita qualsevol ventilacio, si neva, donçs a treure neu, tu

Salutacions mk0

ebstrom
136cv + CV + Bluegrass

Re: Mes preguntes. fa 19 anys 9 mesos #6805

Hola, primer diré que no tinc ni he tingut CV a la meva vida, així que el que pugui dir agafa-t’ho amb precaució.
Pel que fa a la llum, tal vegada podries incorporar per dins una d'aquelles toldilles isotermes opaques, tallada a mida i fixada amb ventoses o velcro adhesiu, que a apart d’enfosquir també aïllen; a més quan vulguis llum natural només l’has de retirar i ja està.
Pel que fa a la ventilació, jo m’ho miraria amb carinyo, no sigui que al tapar-se s’acabin afavorint problemes de condensació d’humitat a l’habitacle o acumulació de gasos, més que res a l’hivern , quan es passa més estona a l’interior o es fa servir més la calefacció. Si existeix el problema de que quedi tapada igual pots posar un nou punt de ventilació en la CV, una mena de forat amb reixetes en algun punt alt d’una de les parets.
Però repeteixo, no conec gaire les CV.
Salutacions,
Marce.

Re: Mes preguntes. fa 19 anys 9 mesos #6807

Nosaltres tapem amb toldilles les claraboies de l'auto doncs m'agrada que sigui fosc a dintre quan dormim i sempre ho hem fet,doncs a la caravana ja n'hi teniem.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Mes preguntes. fa 19 anys 9 mesos #6859

nosaltres a la caravana el que feiem era tapar el oscurecedors amb el mateix material que ara poso a la auto per tapar les finestres , funcionaba be .
oscur feia .

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12