• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

BOLETAIRES !!! fa 19 anys 9 mesos #6701

Companys boletaires,

No sé si us hi vareu trobar, però jo el diumenge vaig ser atacada pels mosquits. Durant la "cacera"de bolets, algun d'aquests indesitjables es va acostar a mi a finalitats no massa honrades, més aviat el que volien era xuclar-me la sang :twisted: .
I des de llavors que no paren de apareixer uns granets que piquen com el dimoni :evil: . I ara direu que no pot ser, i tan que si!!! Amb les meves mans vaig arrancar del meu braç un mosquit just on ara hi tinc una fabulosa picada !!!!

Que hi farem!!! Ara no penseu que ja no m'acostaré al bosc i us deixaré els bolets. Ni parlar-ne !!! Segueixo sent una gran competidora (amb el permís del mestre Xavi ;-) ) i no m'arronso davant les contrarietats.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: BOLETAIRES !!! fa 19 anys 9 mesos #6705

a Carme tambien le picaron, ya veis lo loco que esta el clima que hay mosquitos a finales de octubre.
una cosa, el titulo de maestro boletaire lo tiene en exclusiva l'Alba, ella fue la gran caçadora de bolets. los demas meros aprendices.

Re: BOLETAIRES !!! fa 19 anys 9 mesos #6730

Doncs jo vaig estar de cacera a Osca i no vaig trobar mosquits pero si aixó

SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci.

Re: BOLETAIRES !!! fa 19 anys 9 mesos #6735

Ostres Druida ,aixo ja són "Palabras mayores".Que us aprofitin.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: BOLETAIRES !!! fa 19 anys 9 mesos #6751

Montse:

Si uns quants dels que hi vau anar esteu plens de "picades", és possible que no ho siguin.
Penseu si vau estar en un bosc on hi havia falgueres. A nosaltres ens ha passat més d'un cop i piquen com un dimoni.
On les teniu (no és per indiscreció!)?

Re: BOLETAIRES !!! fa 19 anys 9 mesos #6752

Jo també tinc i suposo que hauran sigut mosquits.
Els tinc bastant dispers, un a la ma esquerra, dos sota el colze dret i un parell més damunt el colze esquerre.
Em sembla que feia dos anys que no em picaven tant.
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Re: BOLETAIRES !!! fa 19 anys 9 mesos #6755

Mireia,

Només de pensar com piquen els condemnats ja em torna a picar tot el cos. :cry:
A casa només en tinc jo, als braços i algun a les cames, però portava pantalons llargs 8O ?
:idea: A veure si serà el mosquit tigre que ens ataca.....

Re: BOLETAIRES !!! fa 19 anys 9 mesos #6759

DRUIDA que envidia de cestos.
Nosotros ,no tenemos ninguna picada pero mientras estabamos, comiendo vi pasar varios mosquitos y si os duele mucho si que podria ser el tigre.
La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.

Re: BOLETAIRES !!! fa 19 anys 9 mesos #6764

Vaja tela un día que caminau per la muntanya i ja penseu en no tornar.
Vaja colla de pixapins que esteu fets.
Tindrem que posar ordre dintre del Trío Marcelino, ja parlaré amb el Lince a veure que fem.

Re: BOLETAIRES !!! fa 19 anys 9 mesos #6766

jo no en tinc..ni de picades de mosquit ni de bolets.... :8} :8}

Druida, quin goig de cistella!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: BOLETAIRES !!! fa 19 anys 9 mesos #6768

Cala, qui ho ha dit que no hi tornarem !!!

A la feina els he ensenyat les fotos de les trompetes i els rossinyols i m'ha torturat per treure'm el nom de la rossinyolera !!! He patit molt, però no he dit res. :D

Re: BOLETAIRES !!! fa 19 anys 9 mesos #6774

Els teniu més aviat a l'inteior de les articulacions o a les gomes de la roba (cintura, ingles, darrera genolls...)?

Si coincideix força... res de mosquit tigre. La primera vegada que ens va passar no ens creiem que no poguessin ser picades de mosquit. A més sembla imposssible que aquestes espores s'arribin a ficar tant als raconets. Les "picades" aquestes tenen exactament la mateixa pinta que les de mosquit però fan una picor impressionant, molta més. Ah! I que duren dies, eh!!!

Re: BOLETAIRES !!! fa 19 anys 9 mesos #6822

Aquí els unics tigres que hi havien eren els mascles del trio marcelino ,en nouespai,el Tonio ,el josep Mª,i si no recordo malament el Xavi,de lo altre res de res.Heus aquí la denominació d'origen dels tigres. =)) =)) :-)) =))
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: BOLETAIRES !!! fa 19 anys 9 mesos #6850

Jepi,
Més que tigres, aquesta colla de "marcelinos" són uns "tigretons". ;-) :
ho dic perquè són molt dolços :)
potser una mica empalagosos, :D
que dic jo, són uns "plastas" :twisted:

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12