|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Aquest dissabte volem anar a Vic per deixar la caravana uns dies per tal de fer una petita revisió i m'agradaria que ens diguessiu algun lloc on dinar d'aquells de les 3 B, suposo que els que sou de la zona en coneixeu algun.
Gràcies a tots. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
No está exactamente en Vic, sino en medio de las Guilleries, y de las 3 B le falta una (porque barato, lo que se dice barato, no es), pero:
www.massilenci.com/ No he comido un pato con peras como ese en mi vida. Y el sitio vale un potosí. |
|
|
Hola Rodamon, el que jo et dire tampoc es a Vic, pero es aprop, a Taradell. En dissabte te les 3B, doncs es menja molt be, es a un lloc molt agradable i no es car.
Terra Endis Urbanitzacio Goitallops (taradell) T.938800387 Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
|
Amb totes les Bs és complicat, però de moment em venen al cap aquests:
Masies bé de preu: - Fussimanya (al pantà de Sau, a Tavèrnoles) 93 812 21 88: masia rústica, plats abundants, bona brasa, bé de preu. - Mas Estebanell (a la C-17 entre Tona i Els Hostalets de Balenyà) 93 812 42 96: Rústic, menús de migdia, potser el més normalet dels que et dic Llocs per anar a celebrar alguna cosa, per a fer-se un regal: - Ca la Manyana, a Sant Julià de Vilatorta, 93 812 24 94. Antiga casa-fonda amb molt bona cuina (potser la millor dels que et dic). No sé si tenen menú els laborables, és possible que sí. - Mas d'Osor, masia del segle IX amb una excel.lent cuina i entorn, al terme municipal de Viladrau 93 884 81 84. Potser el més car i especial dels que t'he dit. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Hola Rodamón,
Bé, ratifico el que t'ha dit l'EvaV de Fussimanya, relació qualitat-preu exel·lent, però això si, un pel caret però pel que menjes perfecte (sobretot pels entrecots). Vinga jo t'en dic un altre: Cal Celestino c/ Sant Hilari, 18 tel. 93 884 92 85 - 93 885 45 42 Espinelves Fan un buffet lliure servit a taula, 2-3 entrants, 3-4 primers i 3-4 segons, (en total et porten entre 12 - 14 plats diferents, tipus menú degustació)després de postres 2 o 3 més la mistel·la corresponet. Pa, vi aigua. Tot plegat per 12 eu. persona. T'asseguro que sortiràs ben tip!!! Pensa que val la pena perquè així tambè fareu una visita al poble que es molt bonic, principalment l'esglèsia romànica que tenen. Ja ens diras on heu anat finalment Records No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Moltes gràcies a tots pel vostre ajud.
Coi Carles, això que dius te molt bona pinta, em sembla que ens has convençut, fins ara dinavem sempre dins a Vic i ens agradaria canviar una mica. Bon cap de setmana a tots. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
Doncs jo encara n'afegiria un altre, és el que anem a dinar quan anem al mercat de Vic.
Fonda Vilaseca, està a la Colònia Vilaseca a St. Vicenç de Torelló. Els dissabtes fan menú a 12 euros i et donen 3 plats i postres. Tens per escollir entre 4 i 5 plats. És cuina casolana. (938591125) Salutacions |
|
|
Perdoneu per la incultura culinaria,pero aixo de les 3 b,vol dir bueno,bonito,barato o es una categoria de restaurant?
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Pot ser Butiffarra, Bolets i Beguda?
Efectivamente, Jepi, es la categoria Bueno, Bonito y Barato (o, sea, un ente de ficción....) |
|
|
Si te'n vas fins a Espinelves, no massa lluny, a l'eix transversal (passat Espinelves, direcció Girona, a molt poca distància), hi ha un altre restaurant dels que sí que té les 3 Bs:
És a l'àrea de serveis de Coll de Revell (93 884 92 09). Hi ha bona brasa, i bons preus: Per exemple, gairebé tots els segons plats estan per sota dels 6 euros. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
veig que ja t'han convençut el Cim i l'Eva i que per cert t'aconsellan molt be, pero si per comptes del 3B busques una cosa de mes calitat pots anar
al restaurant SALA d'Olost o al restaurant LLUÇANES de Prats, pero aquets son de BBC, 8O una estrella michelin cada un. Jo sempre faig comarca, si t'acostes fins al collet de St. Agusti del Lluçanes la cuina es casolana i una brasa molt bona |
|
|
Be nois, hem deixat la caravana a Vic, no sense algún petit mal "rollo" i finalment hem dinat a Cal Celestino de Espinelves, en CIM havia dit que es tracta d'un 3b i no és ben be cert, per a nosaltes a estat mes aviat un 4b.
Renoi, s'hi ha d'anar en deju, o et sabrà molt greu deixar el menjar, ja que et porten 12 o 14 plats magnifics. En fi, o recomanem de cor, gràcies a tots pel vostre ajud i Carles tenies molta rao. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
Doncs celebro molt que dinessiu de gust, tant debò amb la caravana hagués anat tant bé oi? :evil:
Records No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Rodamon,que ha passat amb la caravana?
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
A la caravana li han sortit 3 paridetets que no son de gran importància però que cal arreglar ara que encara es en garantia.
Vaig trucar als Srs. de Autosuministres per que em donessin hora pel 11 de setembre i encara espero resposta, desprès vaig demanar hora pel 29 de setembre que a Lleida es festiu i es van fer el suec, ja per acabar vaig tornar a trucar per deixar la caravana el pont del Pilar i be, sembla que no tenen per costum d'atendre les trucades. Finalment em vaig presentar amb la caravana sense avisar i vam tenir raons per tal que la caravana es queden alla sense tenir hora concertada. Ara caldrà veure si faran la feina com cal o be passaran de tot. Es una llastima l'imatge que deixen al client, sembla que busquin el venciment de la garantia per no haver de ferse càrrec dels possibles arrenjaments. Sort que el dinar va fer oblidar el mal trangol que vam passar. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
Sembla? A mi que lo hacen a idea..... Es una pena cómo son la mayoría de concesionarios de caravanas y autocaravanas en el ¿trato? al cliente. |
|