• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

WEBMESTRE!!! L'horaaaaaaaaaa!! fa 19 anys 9 mesos #7003

Webmestre!! Que, si no m'equivoco, tenim malament l'hora del fòrum. Anem amb la vella!!
Resulta que escric avui i en surt demà!! Són quarts de dotze però pel fòrum ja som demà. :mrgreen:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: WEBMESTRE!!! L'horaaaaaaaaaa!! fa 19 anys 9 mesos #7007

Òndia!!! És que en tenim dues, d'hores!! Una és la de la pàgina principal, que és correcta, i l'altra de de dins del fòrum, que és la vella.
Això és un embolic ;-)

Re: WEBMESTRE!!! L'horaaaaaaaaaa!! fa 19 anys 9 mesos #7074

Hauré de portar el rellotge a reparar, :evil: doncs per més que li dic que em posi una hora, em deixa la vella.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: WEBMESTRE!!! L'horaaaaaaaaaa!! fa 19 anys 9 mesos #7077

yo creo que la hora la tenemos que rectificar cada uno en nuestro perfil, alli hay la opcion de +2 o + 1 segun el horario, yo ya la he cambiado , voy a comprobar si funciona.

Re: WEBMESTRE!!! L'horaaaaaaaaaa!! fa 19 anys 9 mesos #7084

Jo a tot hora l'he tingut bé.No se si ho ha rectificat algú o s'ha fet sol,pero la veritat es que jo no he fet res i l'hora,quan ahir la Mireia advertia d'aixo nosaltres ja el teniem arreglat.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: WEBMESTRE!!! L'horaaaaaaaaaa!! fa 19 anys 9 mesos #7085

Amb rao tenia que esperar mes de 12 hores per llegir-me
segur que ho tinc configurat per Honolulu :D
136cv + CV + Bluegrass

Re: WEBMESTRE!!! L'horaaaaaaaaaa!! fa 19 anys 9 mesos #7087

Com que ultimament som tant internacionals ,no m'extranyaria que ho tinguesis configurat a Honolulu. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: WEBMESTRE!!! L'horaaaaaaaaaa!! fa 19 anys 9 mesos #7135

yo creo que la hora la tenemos que rectificar cada uno en nuestro perfil, alli hay la opcion de +2 o + 1 segun el horario, yo ya la he cambiado , voy a comprobar si funciona.

Qué ruc soc. :evil: :evil: :evil:

Ja no sabía qué mirar per canviar-ho i resulta que ela que em restaba de fer era la meva configuració personal.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: WEBMESTRE!!! L'horaaaaaaaaaa!! fa 19 anys 9 mesos #7150

Ok, gràcies. Ara ho faré

Jepi,el que no pot ser és que tu se t'hagi arreglat sol. La de fora (la de la pàg principal) sí que està bé, però mira't la de dintre dels fòrums!!

Re: WEBMESTRE!!! L'horaaaaaaaaaa!! fa 19 anys 9 mesos #7162

Jepi...que et va bé l´hora? o es que has anata enarrerit tot aquest temps?.. :mrgreen: ..
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12