• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Camping Natura y La Fageda

Camping Natura y La Fageda fa 13 anys 2 mesos #7127

Hola a todos,

alguien ha estado en estos camping, que me pueda dar referencia de ellos. Son dos candidatos para poner mi caravana nueva a partir de marzo de 2007.

Gracias.
Fundación Intervida
Apadrina a un niño. Lo que recibes a cambio no tiene precio.
www.intervida.org

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Camping Natura y La Fageda fa 13 anys 2 mesos #7130

amb relacio als campings, no et podem ajudar, pero el lloc que has triat
es molt maco
enhora bona per l'adquisicio, que la disfruteu
Salut

Re: Camping Natura y La Fageda fa 13 anys 2 mesos #7137

Gracias Jofranc.

Un saludo.
Fundación Intervida
www.intervida.org

Re: Camping Natura y La Fageda fa 13 anys 2 mesos #7157

Jo vaig tenir la caravana plantada alguns mesos a La Fageda, i era un camping magnífic i tranquil. Quan van obrir la part de baix va perdre força encant (abans era el camp de futbol) i es va massificar, però si pots trobar una plaça a dalt, és molt tranquil.
Boníssims els fessols que feia la Cati! :mrgreen:

En quant al Natura, no hi he estat, però si l'he visitat com a possible alternativa al La Fageda. Està molt bé, té aquell aire familiar i íntim que en part va perdre l'altre, però el vaig trobar una mica humit, i això, a la Garrotxa, no és molt bo doncs hi plou molt.

La meva recomanació: agafeu el cotxe qualsevol dissabte o diumenge i aneu a donar-hi un cop d'ull, a veure quin us agrada més. Com us han dit la zona paga la pena i molt!
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Camping Natura y La Fageda fa 13 anys 2 mesos #7158

Jo vaig estar durant alguna temporada al Natura i com diu el Toni era molt familiar i molt tranquil, no ser si haura canviat molt.

Re: Camping Natura y La Fageda fa 13 anys 2 mesos #7159

Hola Iroques i a tota la penya. Nosaltres hem estat moltes vegades al camping Natura de les Preses, i em estat molt bé. Com diu el Toni, es molt familiar. Humit, dons si, perque plou molt i hi ha molt de verd, peró, no es problema. Hi tens una sala d'esbarjo, un petit parc pels nens, i poc mes, ja que el que vol l'ajuntament es potenciar el turisme i comerç a la zona, per aixó no té super ni restaurant, consideren que l'oferta al poble es prou amplia, i la veritat es que si que ho es.
A pocs metres tens el carril bici que et portarà tranquilament a Olot, i no tant tranquilament a Girona. D'altre banda, a part de les excursions als volcans i la fageda, (ho clasic) tens molt a prop l'area recreativa dels Xenacs, un lloc poc descubert per la gent i on es pot caminar, respirar, i gaudir d'unes excursions amb vistes maravelloses. Sempre que anem a la garrotxa ens quedem a les Preses, aixecarte pel matí mirant la barra de la boira sobre el Collsacabra, com volguense escapar d'Osona, els globus amb aquells colors vius i alegres i no sentir res mes que la quietut de la natura... no te preu.

Aneu.. i disfruteu, Salut. Ramon.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: Camping Natura y La Fageda fa 13 anys 2 mesos #7161

Ostres...que maco....em donen ganes d´anar a deixar la caravana....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Camping Natura y La Fageda fa 13 anys 2 mesos #7165

Maco és poc, Marta, és preciós!
Estic completament d'acord amb el Ramón, fa poc que hem estat per allà amb l'auto i la sensació de relax que dona aquell paissatge suau i tant verd és impagable.
Xenacs és el mirador per excelència, i pujar-hi en bicicleta tot un repte.
La gastronomia de la zona també és exel·lent i hi ha molts llocs molt macos on menjar unes patates farcides o un conill amb mandonguilles (per exemple).
Als Hostalets hi ha un dels poquíssims forns tradicionals que queden a Catalunya, i és un redescobriment per als urbanites com jo el tastar el pa d'abans, aquell que al cap d'una setmana encara està boníssim sucat amb tomàquet.
;-)
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Camping Natura y La Fageda fa 13 anys 2 mesos #7167

Muchas gracias a todos. Tomo nota y cuando pueda iré a ver los dos cámping a ver por cual me decido.

Ya os contaré.

Un saludo a todos.

Por cierto ya tengo dirección para MSN y es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Fundación Intervida
www.intervida.org

Re: Camping Natura y La Fageda fa 13 anys 2 mesos #7174

He estado varias veces en La Fageda y me encanta, es de los campings que más me gustan. En el Natura de Presses he ido a visitarlo por si nos servía de alternativa, pero nos gustó menos, cuando fuimos estaba muy lleno y nos pareció que tenía poca intimidad.
También estuvimos alguna vez en Lava y nos gustó el "campo", o sea las parcelas, y el silencio, pero los servicios eran bastante cutres y el trato del personal no nos gustó, nos parecieron un poco tacaños, poca luz, te cobran hasta por respirar y si te pasas un poco de la hora a pagar otro dia.
En resumen, yo siempre iré a La Fageda.
Saludos Luis.-

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

anioliver (27.01), Sabaterra en 2 dies (29.01), Damia i Carme en 7 dies (03.02), mire en 7 dies (03.02), BIGMYCH en 9 dies (05.02), clara en 9 dies (05.02), nouespai en 10 dies (06.02), raboga en 21 dies (17.02), merce67 en 26 dies (22.02), Bitxitos en 47 dies (14.03)

Alguns viatges

• Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.