• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Nivalia fa 19 anys 9 mesos #7193

Hola el 17, 18, 19 de novembre fan nivalia a la fira.

* ¿Fan ofertes de forfaits o altres coses les estacions d'esqui?
* ¿Jo si hi vaig aninira el divendres, tambe es de cara al public o nomes es profesionals?

Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Nivalia fa 19 anys 8 mesos #7217

Jo hi he estat un cop, es per tots el publics (profesionals i no profesionals)
i troveras representacio del gairebe totes les estacions d'esqui i efectivament pots comprar el forfet de temporada, pero no se si et feran
algun descompte
nosaltres hi vem estar per comprar les planxes de surf dels nois, el mercat d'ocasio si que val la pena.
fins aviat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12