|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
A bassegoda , crec que va ser el Jepi, amb va explicar com penjar fotos sense tindre página web. :arrow: :arrow: :arrow: Necesitu que m'ho torneu a explicar pas a pas per poder fer alguna práctica.
............El meu inglés es nul............ :roll: :roll: :roll: GRACIAS ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
si son fotos de càmping, o relacionades, escriu un privat al webmestre
D'anglés, no, però de modificar el tamany de fotos i coses similars en tens alguna petita idea, oi ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Per menjar una foto serveix aquesta web, és molt fàcil d'usar.
Només has ce clicar per dir-li on és la foto dins el teu pc i després copiar l'adreça que et dona i enganxar-la on vulguis. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
El que varem comentar amb la Neus es poder penjar-les a yahoo i fer un album.
Neus primer has d'anar a la web de yahoo.es(si no estas registrada registrar-te) i clicar sobre un icone que diu fotos.Allí et fara seguir una serie d'intruccions per registrar-te a fotos que et servira ja per sempre.seguidament et demanara si vols fer un album nou,tu els dius que si,despres et demanara si el vols fer public o privat,per mostrar-lo a totcamping ha d'esser public.Despres et demana d'on vols que les descarregui i les que vols.Ho indiques i cliques a incluir o subir.Despres tardara uns minuts a descarga-ho tot ,.Quan ho tingui et donara que pots veure les fotos del album.Un cop dintre l'album copies l'adreça de la pagina i la enganxes a totcamping en el fil que vulguis i la gent podra veure les teves fotos.Si hi tens dubtes demana t'anirem ajudant.I si no penjales tal com t'ha dit en Nouespai. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Moltes gracies
Tinc que fer moltes practiques donc quan veig les vostres fotos em doneu força enveja :!: :!: :
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|