|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Anys i anys..... Per molts anys.....
¡¡¡¡¡¡MOLTES FELICITATS!!!!!!!!! happy birthday bufaespelmess happy birthday brindem Molts petons brindem La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Moltes felicitats a aquestes dones tant encantadores la Carme i l´Elena
|
|
|
Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
|
|
|
eeeeeeeeeiiiiiiiiiiiii gRACIES A TOTS,AQUESTS VESPRE L'HI ENSENYARE TOTES LES FELICITACIONS I CAURÀ DE CUL A TERRA.vAJA REGALET QUE L'HI HEU FET.mOLTISIMES GRÀCIES.
uNA ABRAÇADA PER TOTS. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
brindem Hola Jepi i familia fa poc que ens coneixem pero celebrem que la Carme cumpleixi un any mes, Felicitats de tot cor de part de aquesta familia. Un peto.
|
|
|
MOLTES,
MOOOOOOLTES
FELICITATS!!!!
bufaespelmess |
|
|
Per molts anys carme bufaespelmess , a la consol li toca dissabte i a mes farà 12 anys que m´aguanta, que passis molt bon dia amb els que t´estimen.
|
|
|
hola! em sembla que és la primera vegada que escric en aquest foro. Per si no ho sabeu soc la CARME! moltissimes gràcies això si que no m'ho esperava.
Això si que és celebrar un aniversari amb una bona colla d'amics, en- riuten d'una festa privada! Moltes feliçitats ELENA I CONSOL, espero que ho passeu en companyia de tots el que us estimen i tingueu un dia tan bo com he tingut jo! Una abraçada molt forta per a tots i moltes gràcies! |
|
|
Per molt anys Carme pel teus 4 y que saguexis aguantan aquet Jepi bufaespelmess brindem
Com sempre el ultim |
|
|
Ja t'arreglare a tu Payvi. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
|
|
|
el de dalt era jo :mrgreen: :mrgreen:
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Ostras Jepi ancara voltas???? =))
|
|
|
com sempre
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Casum l'olla!!!!! :evil: , aquesta vegada he sigut el darrer en felicitar-te :oops: .
Doncs res, desitjo que passesis un bon aniversari i que tots els de casa es complissin amb les seves obligacions oi Jepi? =)) Felicitats Carme, un petó ben fort!!! happy birthday bufaespelmess brindem pastis Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
eeeeeeeeeiiiiiiiii que jo sempre compleixo........menys quan no puc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Salutacions i gràcies. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
|
|