|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Estic igual que una cria amb sabates noves
M'acaben de trucar que ja m'ha arrivat la tenda de cuina que vam comprar a la fira. No m'en veig l'hora de muntar-la i veure si es tant facil com deient. Es la MATIC, no se si algú la té. un saludo Marta & cia.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
No havia sentit mai aquesta marca. Ho he buscat en el google i em surt una máquina per a cuinar.... 8O ...
|
|
|
Doncs no no es una màquina. T'explico la diferència amb les tendes normals es que monta tipo paraigues i la lona tant sols l'has de ficar la primera vegada, despres ja es desmontar i monta amb els ferros, igual que un paraigues.
AAAHHH i l'altra diferencia es l'alçada interior (2 metres). Segons hem van explicar, estar pensada pels que van en AC, per tant ràpida de montar i plegar, mides ajustades (1,5x1,5) i poc pes. Aquest vespre compraré si es tant fàcil i ràpid. Marta & cia.
|
|
|
Envia'ns fotos quan la tinguis montada!!! Una abraçada.
Mercè & Cia.
|
|
|
Jo també vull veure fotos... 8O ... el missatge d´en 12083 era meu, que aquest homa no deixa les coses com estàven quan agafa l´ordinador... :evil: ...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Doncs haurem d'esperar al cap de setmana, ahir no vaig poder muntar-la i avui i demà impossible. :twisted:
El que si he vist que es de fabricació italiana CON.VER, però a la web no surt. Un saludo Marta & cia.
|
|
|
Ande estan esas foticos?
|
|
|
Felicitats Saur per la teva adquisició,esperem veure l'invent i apendre coses noves.
Una abraçada.Dona records a la parentela. Salutacions ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Tant difícil és muntarla???? vull veure les fotos!!!!!! 8-) 8-)
|
|
|
Em sembla que soc victima d'una conspiració tecnològica. Tots els aparells electrònics (i no tan electrònics) s'han espallat, semblava que estava dins d'un mal son 8O 8O
Marta & cia.
|
|
|
Bé, a veure que sortirà de tot aixó.
Si no m'he equivocat son les fotos de la tenda de cuina. es.pg.photos.yahoo.com/ph/martasaur/album?.dir=7baere2&..../martasaur/my_photos Marta & cia.
|
|
|
Hola Saur, te molt bona pinta aquesta cuina, però et voldria fer unes preguntes,
- Pesa mes o menys que les tendes-cuina tracicionals? - Un cop montada per primera vegada, cal treure la lona o la deixeu posada? - On la vau comprar, a Lleida? Gracies per tot. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
Ostres, te molt bona pinta aquesta cuina...parla, parla....quant? a on? ....pes?.... 8-)
|
|
|
La vam comprar a la fira (Canals) preu 138 euros ports inclosos. Aqui a Lleida la te Caravanes Miguel (Alfes) i preu d'oferta 215 euros.
El pes no es gaire més que les convencionals, el meu marit va sopesar-les i no hi va trobar masa diferencia. Segons ens han indicat la lona es fica la primera vegada i despres es desmontar tot junt, es un sistema molt similar al de les cunes de viatge dels nens. Marta & cia.
|
|
|
Si señor muy buena pinta, muy practico y rapido pa montar y desmontar
|
|