• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

La web s'ens fa petita? fa 19 anys 8 mesos #7631

No ho sé a vosaltres, però a mí això ja em comença anar una mica lent, per mirar els subfòrums em triga una bestialitat i fa com si es volgués bloquejar de tan en tan.

Us passa també a vosaltres? o es la meva conexió d'adsl que va molt lenta i vol la jubilació? :roll:
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: La web s'ens fa petita? fa 19 anys 8 mesos #7637

a mi me funciona perfectamente.

prueba en esta pagina el test de velocidad de tu ADSL
www.adsl4ever.com/test/

Re: La web s'ens fa petita? fa 19 anys 8 mesos #7638

Cim a mi també hem passa de fa uns dies,pero pensava que era el meu ordinador.A veure si es el Bages que anem saturats a les linees. :mrgreen: :mrgreen:
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: La web s'ens fa petita? fa 19 anys 8 mesos #7642

A mi em va bé.
El que he provat i hi ha un canvi bestial és d'utilitzar el Mozilla Firefox en lloc de l'Explorer.
De veritat que les pàgines baixen molt, nmolt més depressa!!

Re: La web s'ens fa petita? fa 19 anys 8 mesos #7644

Jo no tinc cap problema, com la Mieria, jo utilitzo el Mozilla.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: La web s'ens fa petita? fa 19 anys 8 mesos #7645

Yo tampoc tinc cap problema de velocitat, no ho se, pero potser degut que tingins algon altre programa que requereixi o es reservi molta potencia de internet, tipus p2p o el mateix mesenger. Si de cas tanca tots el programas y prova la pagina de adsl for ever que tan pasat.

Re: La web s'ens fa petita? fa 19 anys 8 mesos #7647

A veure, es que jo estic molt i que molt verd informaticament parlant :oops:, anem a pams:

Tonio, ja he fet el test de velocitat i em diu:
Upload - 266 Kbps
Download - 827 Kbps
A mí, tot això em sona a xino :mrgreen: , l'unica velocitat que conec es la dels Km/h. =))
Si hi ha algú que m'ho pugui explicar li estaré molt agraït ;-)

Jepi, ja hi havia pensat en això, es possible que les caixes d'aquí el barri estiguin saturadíssimes de línies adsl i ens afecti als demés. :roll:

Mireia - Matrix, es Sr. Mozilla Firefox encara no el conec 8O , miraré de que algú m'el presenti, no sé si el puc instal·lar així com així :?:

navegante420, ja ho he provat de tota manera, tant ho fa si tinc programes oberts com si els tinc tots tancats :roll:

Salut a tothom ;-)

Re: La web s'ens fa petita? fa 19 anys 8 mesos #7649

CiM, doncs a mi el test de velocitat em dóna pitjor que a tu: ara mateix 246 kbps d'upload i 365 kbps de download, tot i que no he tancat altres aplicacions internet, i vaig per xarxa inalàmbrica.

No obstant, jo no tinc la sensació de lentitut que tu dius, i utilitzo Internet Explorer 6.0.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: La web s'ens fa petita? fa 19 anys 8 mesos #7650

Carles, ¿que conexion tienes contratada?

yo tengo contratada 4 Megas, y me sale una velocidad de 3176.45 Kbps (397.056 KB/sec) , que tampoco tengo del todo claro lo que es, pero seguro que alguien nos lo explica,

lo he medido en otro y me pone

3005 kbps donwload speed / 259 kbps upload speed

Re: La web s'ens fa petita? fa 19 anys 8 mesos #7651

CIM, la velocitat que te ha donat vol dir que la conexio qu etens contractada es de un mega , per els parametres que dona son mes o menys correctes .
El problema que pots indre es que el pc estigui infestat de virus els cual no et deixen conectar be y la olucio seria posar-te el fire-fox.
T'ho pots baixar de la pagina directe de firefox o be pots anar a softonic.com.
et passo la url:
www.mozilla-europe.org/es/ tan sols et queda dona a descarregar i ja esta o be em dius el correu i t'ho passo .

pero et tindries que baixar un antivirus que et neteges el pc, pot utillitzar el spyboot o be el AVG , funcionen be tots dos.

qualsevol cosa que necesitis.....ja ho saps.

Re: La web s'ens fa petita? fa 19 anys 8 mesos #7652

CiM, passant el segon test (edpnet), em surt 817.658 Kbps (102.207 KB/sec), només lleugerament per sota del Cable/ADSL 1024k , de teòrics 1024 Kbps (128 KB/sec).

És a dir, que el segon test em quadra amb l'ADSL d'1MB que tenim contractada.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: La web s'ens fa petita? fa 19 anys 8 mesos #7653

Carles i son gratuits , i lo mes important es que s'actualitza el motor del antivius, aixo es bo perque normalment tan sol s'actualitza la base de dades , de deteccio i no el motor per eliminarlos. :twisted:

si vols et puc passar el norton que funciona molt be en aquestos casos tambe pero el tamany es massa gran per passart'ho per correu , si vols a la proxima que ens biem t'ho puc passar. :D

Re: La web s'ens fa petita? fa 19 anys 8 mesos #7654

La velocitat que us indica el mesurador és, efectivament, correcta per a una connexió de 1 Mega. Tingueu en compte, però, que cada vegada que ho proveu, el resultat pot ser diferent ja que no depèn tan sols de la línia que tingueu contractada sinó també de com estan de lliures o saturades les línies generals.
El fet d'utilitzar l'Explorer no té perquè fer-te anar les baixades molt lentes però sí que és real que el firefox va molt més ràpid.

Cim, veig que ni la rentadora, ni la planxa.... NI L'ORDINADOR!!!!
:mrgreen:
(per cert, la planxa agafa-la sobretot per la part de sota, la que és plana, fina i lluent...)

Re: La web s'ens fa petita? fa 19 anys 8 mesos #7655

8O Algú em pot traduir tot això?? 8O

No he pillat res, bé si, que al Carles li va molt lent. Hauràs de baixar a la capital, aquí debem anar sobrats de megas, adeseeles i altres mandangues informàtiques perque a mí em tira força bé.

Re: La web s'ens fa petita? fa 19 anys 8 mesos #7656

monrib: traduir quina part, concretament, del text? 8O

Re: La web s'ens fa petita? fa 19 anys 8 mesos #7657

A vegades el servidor no va massa fí, diría que saturat, i triga una mica més del compte o enlloc de la web surt alló de " No es troba la pàgina". Es un tema del servidor, ja em parlat altres vegades... En aquell moment cliqueu la dels companys de webcampista i veureu que estarà igual.
Generalment al cap d'un moment es soluciona sól.
Ho solucionaré tan aviat pugui, però ara mateix vaig amb el temps molt just. Com que de moment funciona, us agraiexo molt els comentaris, però haurem "d'esperar una mica".

No he provat mai el Mozilla, però tot es pot provar. Em podeu dir si tot funciona bé amb aquest navegador? Hi han vegades que a alguns programes no els hi agrada res que no sigui Explorer.

La diferència de velocitat de pujada i baixada es normal, sempre "ens donen" més velocitat de baixar que de pujar, doncs el normal és que els usuaris habituals pugin menys coses de les que baixen.

En relació al Norton, atenció, a algunes versions no els hi agrada aquesta versió del programa que usem. Jo el vaig haver d'eliminar, i utilitzo altres iguals o millors.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: La web s'ens fa petita? fa 19 anys 8 mesos #7659

Primer de tot, moltes gràcies per les vostres respostes.
Anem per parts:

Tonio, tenim contractada la linia d'adsl bàsica de telefònica, em fa l'afecte que es d'1 Mb

EvaV, jo quan he fet la comprovació no tenia cap més programa obert.

Joseluisgisela, moltíssimes gràcies per tot, ja ho provaré al costat de la meva dona, perquè em fa l'efecte que si ho faig sol em carregaré l'ordinador :mrgreen:
De totes maneres, tenim el norton, tot i així farem una repasada general per veure si tenim l'ordinador amb grip o només està un pél costipat :mrgreen:
Ja et diré quelcom.

Mireia, tens raó noia!!!, a mí deixeu-me amb motors de betzina i gas-oil que aquests trastos que esmentes són per gent molt culta.
Per cert, la planxa la posaré de cap per avall, a veure si hi puc fer el tall per demà a dinar. ;-)

Montse, digues que sí, que aquesta gent parlen amb un idioma molt estrany :mrgreen: , no hi ha qui ho entengui!!!!

Webmestre, tranquil, ja prou que fas en tirar endavant aquest racó, si va tirant bé no t'hi amoïnis que els demés ja mirarem de solucionar aquests petits problemes tècnics.

Moltes gràcies a tots ;-)

Re: La web s'ens fa petita? fa 19 anys 8 mesos #7662

De fet Carles cada cop veig més clar que sóm de poble. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Que hi farem,anar al bosc i mirar els cims de Montserrat fan que no tinguem tan temps per la informatica :?: :?: ,pero si pel forum ;-) i els amics que aquí hi tenim.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: La web s'ens fa petita? fa 19 anys 8 mesos #7780

A mi també l'internet em funcionava molt malament :twisted: , ahir vaig escannejar tot el disc dur i he trobat com una vintena de virus :( , :idea: els he ficat tots dintre d'una caixa, i ara tot torna a funcionar perfectament. :D
Salut
Andreu

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12