|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Avui m'en he assabentat del que va passar en la darrera trobada dels companys de webcampista, es per reflexionar...
www.webcampista.com/foro/viewtopic.php?t=5591&postdays=0...rder=asc&start=0 Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
mi apoyo a Visitante, que ha sido muy valiente al expresar lo que paso. Estamos siempre igual, por una minoria paga todo un colectivo, pero,,,,,,,,, ¿que se puede hacer?
|
|
|
Jo ja ho havia llegit i crec que és un problema amb el què ens podem trobar en qualsevol moment, ja que sovint deixem que els nostres fills vagin massa "a la seva" i el que comença amb una broma pot acabar amb una destrossa. D'altra banda, jo sóc de les que no tinc inconvenient en esbroncar alguna criatura si veig que fa alguna cosa malament, però només si la conec i tinc certa confiança amb els pares, si no és així la veritat és que em tallo molt, sobretot amb els nois/es d'una certa edat, que no saps mai si t'engegaran o què, o com respondran els seus pares, doncs n'hi han que no saben (o no volen saber) com es comporten els seus fill/es quan no els veuen...
Jo en el meu cas tinc molt clar que si algú dels meus fills fa alguna destrossa ells són els responsables de solucionar-ho i espero que si en alguna kedada en fan alguna de grossa no deixeu de dir-m'ho, encara que em possi :oops: D'altra banda, i en previsió de segons quines actuacions, imagino que si li dic a l'Alba que en funció del seu comportament anirà o no a la següent kedada, s'ho pensarà molt Crec que és un tema que val la pena debatir internament (involucrant també als més grans...), i que tots els assistents a una kedada intentem arribar a un acord, encara que no ens coneguem, sobre com aturar algunes actituds, encara que serà difícil. Una abraçada. Mercè & Cia.
|
|
|
estoy de acuerdo con Merce, es un buen tema para hablarlo en familia, y opinar todos, tambien creo que seria un error echar las culpas de todo a la chiquilleria, no todo lo han hecho ellos e incluso asi, los respondables somos los padres.
Yo por mi manera de ser, si que me veo diciendo a alguien que hace algo que a mi me parezca no correcto. y "creo" que sabria recibir una queja de alguien hacia mi. |
|
|
Hola amics,
Tens molta rao Merce, es un tem per mirar-lo, ja que por passar a qualsevol kdd, i es dona una imatge pobre. Adeu |
|
|
Estic d´acord amb el que esdiu...i també és cert que ens pot pasar a qualsevol moment...Seria molt molest per qualsevol organitzador que el càmping et faci posar vermell per una situació d´aquestes.
Penso que la principal manera d´evitar-lo és que els pares sapiguem transmetre uns valors als nostres fills perque aprenguin a comportar-se i respectar el medi ambient i els llocs on anem. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|