• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Bolets a Guadalajara fa 19 anys 8 mesos #7749

Senyores i senyors: hi ha bolets. Per a tots els interessats comunico que donades les condicions climatoligicas favorables d'aquests dies, els boscos de Cogolludo a Guadalajara estan plens de bolets, als nans no els he vist però per a menjar bolets ja estic fart. Una salutació amics

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Bolets a Guadalajara fa 19 anys 8 mesos #7755

Hola Teluro.Quina sort que teniu,per aquí en aquests moments res de res,més sec que un espardenyot.M'agradaria venir a collir-ne pero no pot ser doncs el meu cap de setmana es sempre molt curt,treballem els dissabtes.
Una abraçada molt forta per a tota la família.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Bolets a Guadalajara fa 19 anys 8 mesos #7756

ya nos podias enviar algunos via email. ,, si, si reiros, que todo llegara.

Re: Bolets a Guadalajara fa 19 anys 8 mesos #7762

Quina sort...jo la setmana que vé marxo a Burgos a veure si n´en trobo...sino ...potser vagi fins a Guadalajara.....total...m´agafa de camí per tornar a Barcelona... :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Hola fa 19 anys 8 mesos #7764

Jepì em creia qui treballar el disabte hi estaba prohibit, quina llástima per tu. Feliç cumple per la teva dona La Carme ja es mayor "25" ans son molts, un petó molt fort para aquesta dona tan maca.
Tonio te puede enviar los rovellons en foto, ya nos salen por las orejas, aqui ceunaqdo hay hay de verdad salen muchos, ya los hemos comido de todas las maneras posibles, solo me queda un guiso con ternera y patatas que es como más me gustan los tengo en el congelador. Besos a las niñas.

Re: Bolets a Guadalajara fa 19 anys 8 mesos #7769

Snif, snif...

Aquí, ná de ná. El dissabte vam resseguir el Corredor, vam anar a la rossinyolera secreta del TotCàmping i no vam trobar res en condicions. Les trompetes eren els caus de les aranyes, els rossinyols secs deixaven un toc groguenc a la muntanya. Això si, aglans els que volgueu, potser em compraré un porquet i l'engreixaré per treuren uns pernilets d'aglà !!!

Re: Bolets a Guadalajara fa 19 anys 8 mesos #7831

Teluro... cuando vamos a por niscalos???

;-) ;-) ;-) ;-)
<strong> Tras un Mundo Nuevo !!</strong>

Re: Bolets a Guadalajara fa 19 anys 8 mesos #7832

Desde el primer moment que vaig treballar,ja vaig començar amb dissabte.A veure si ara que canviare de feina m'en puc lliurar.
Gràcies per felicitar a aquesta major de 25 anys que es la meva dona. :mrgreen: :mrgreen:
Una abraçada per tota la família.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Lloviendo fa 19 anys 8 mesos #7850

Bueno Rokcinante, si estamos al laito cuando quieras vamos a por niscalos o a lo que sea.
Jepi qui tingas molta sort y el nou treball et deixi tots el disabtes lliures, per anar a trovar boltes, ja saps .. per qui ni ha molts. Salutacions

Re: Bolets a Guadalajara fa 19 anys 8 mesos #7884

Teluro...aunque cambie de trabjao...aun le quedan los hijos para hipotecarle los sabados.....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12