• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: bitácolas

bitácolas fa 13 anys 3 setmanes #7786

hola amics, estic molt contenta que hagueu llegit la meva bitácola i encara mes per als comentaris que heu fet, en sembla mentida estic a casseta tan tranquila escribint i resulta que ja mes gen darrera el monitor,en fi sembla que no estigui sola :D :D :D

salutacions fins aviat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: bitácolas fa 13 anys 3 setmanes #7793

Això és una finestra al mon. I amb el teu permís, farem una mica el xafarder. Me'n vaig a les bitàcoles per veure si hi ha cap novetat :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Toti en 2 dies (10.12), Labrit en 4 dies (12.12), Ficus en 11 dies (19.12), Kabretes en 16 dies (24.12), Carles.cat en 19 dies (27.12), MARGA en 21 dies (29.12)

Alguns viatges

• República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.