• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Gràcies Joaqui, (fotografies de la batejada d'una AC) fa 19 anys 8 mesos #7971

Joaqui, espero que les indicacions que m'has fet arribar via e-mail hagin funcionat... ara ho veurem, je, je....

Aquí teniu unes quantes fotografies de la trobada que vam fer per celebrar el bateig de l'AC de la Loli i el Conrad.

Si no funciona a la primera no m'ho tingueu en compte (que no ho he fet mai) us prometo que ho tornaré a intentar fins que surti.

es.pg.photos.yahoo.com/ph/ignasitotcamping/album?.dir=1900re...totcamping/my_photos

Una abraçada

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Gràcies Joaqui, (fotografies de la batejada d'una AC) fa 19 anys 8 mesos #7972

Felicitats per les fotos i per la Ac de Echobelly brindem

Re: Gràcies Joaqui, (fotografies de la batejada d'una AC) fa 19 anys 8 mesos #7974

Ignasi son geniales, ha sido estupendo volver a recordar lo bien que lo pasamos.
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Re: Gràcies Joaqui, (fotografies de la batejada d'una AC) fa 19 anys 8 mesos #7975

Molt bones.De fet m'han entrat ganes de menjar unes quantes gambes... :mrgreen: :mrgreen: .El bonic de les fotos es recordar els bons moments passats.
Felicitats pel nou fotograf.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Gràcies Joaqui, (fotografies de la batejada d'una AC) fa 19 anys 8 mesos #8020

Ignasi, muy buenas fotos, :-)) :-)) :-)) pero ha estas alturas es un golpe bajo, que nostalgia :cry: :cry: mira lo bien que nos lo pasamos ;-)
La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12