• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

TRIO MARCELINO fa 19 anys 8 mesos #7984

:arrow: Els del Trio Marcelino estem d'estreno: estrenem decàleg i blog.

Fa temps que el nostre delegat (en Lince) es va comprometre a elaborar uns estatuts, però hem aconseguit un Decàleg de bon "Marcelino" , unes normes de bon autocaravanista que ens poden servir tan les nostres sortides conjuntes com familiars.

Coincidint amb aquest decàleg també ha vist la llum el nostre blog. Els del Trio som modestos pero ambiciosos i tot i que els nostres coneixements informàtics són justets :( no ens no ens neguem a tenir la nostra pàgina "web":
triomarcelino.blogs.terra.es/ :mrgreen:
Tot just comença a caminar, però esperem que poc es vagi omplint d'informació "institucional" publicada pel nostre delegat i altres articles dels socis.

Sigueu tots benvinguts,

:g) La "Secre"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: TRIO MARCELINO fa 19 anys 8 mesos #7986

Ja hem visitat la pàgina. Estem orgollososo de ser membres del Trío Marcelino.
Una forta abraçada a la Secre i al nostre estimat Delegat

Re: TRIO MARCELINO fa 19 anys 8 mesos #7994

Això es un bon decàleg! :mrgreen: :mrgreen:
Esperem ser mereixedors de pertànyer a la AFA “Trio Marcelino” i prometem fer ús de les normes del decàleg en totes las nostres sortides.

Estem molt orgullosos del Presi i de la Secre del nostre trio i esperem poder gaudir per molt temps de la seva amistat i de la seva saviesa.
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Re: TRIO MARCELINO fa 19 anys 8 mesos #8006

M'enorgulleix,coneixer a tota aquesta pandilla del "Trio Marcelino".Són molt bona canalla. M'agrada el seu decaleg ,i m'agrada el seu bon rotllo(menys els atacs a la molt ilustre Joaqui(jjv)) :mrgreen: :mrgreen: .
Desde d'aqui els envio una forta abraçada a totes tres families i els desitjo unes sortides divertides,una salut de ferro i ganes de compartir amb els companys.
M'alegra formar una petita part d'ells ja que un dia els vaig batejar.
Un petonas a tots ...i llarga vida al "Trio Marcelino i el seu decaleg".
Salutacions
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: TRIO MARCELINO fa 19 anys 8 mesos #8077

Enhorabona al Trio pel decàleg i per l'il.lusió i passió per l'autocaravanísme que teniu. Molt bona idea la de tenir el vostre propi bolg amb la defició de qué sou i de qué voleu ser... :D

Lo dicho... salutacions a tots els components "marcelinos" i en especial a la vostra secre. :D

Una abraçada :mrgreen:

Jesús-Tiowillson

Re: TRIO MARCELINO fa 19 anys 8 mesos #8097

Eiiiii, si voleu jo puc ser el tresorer de l'AFA. :mrgreen: us puc portar els comptes amb total transparència i nitidesa =)) (jejeje, per la fira de l'any que ve ja en veig encarregant la nova Cv, o ves a saber, potser m'arriba per una Ac)

Enhorabona i endavant amb l'iniciativa ;-)

Salutacions als Marcelins, als pans i als vins :mrgreen:
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12