|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tothom :D , el dia 2 de desembre hem de dinar a Vic, i de moment en triat el restaurant Raço d'en Pep,a Vic, que fa uns menus per 12 i 20 euros, m'agradaria si algu en te referencies de aquest lloc que em digui que tal.
Hi ha un fil de aquest tema, pero ja he telefonat i alguns som tancats o plens. Som un grup de 25 persones del Basket de la nostra filla Paula. Salutacions Manolo :mrgreen: |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Manolo,eres un chorizo, que haces con el nich de tu señora esposa =)) =)) =)) con el nich tan bonito que tienes
:roll: Y sobre el restaurante lo siento pero no tengo ni p...i..... P.D. Como andas del resfriado???????? La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.
|
|
|
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
|
Sabel tienes razon, deberia darme de alta con un nick propio, pero no tengo claro todavia el nick :?: y la verdad con tanto cambio de nick :D :D .............
Del resfriado bien, gracias a la ratafia del Xevi dance . Gracies Jordi, ja he trucat, te molt bona pinta, pero el presupost es de uns 12 o 15 euros, una mica curt, i aquest surt per 20 o 25 euros, pero ho tindrem en compte. Manolo :mrgreen: |
|
|
Que bé parles i escrius el català Manolillo.... qui t´ha ensenyat???? :roll:
La veritat es que el prof@ que has tingut ha fet bona feina. :roll: ... ja l 'escrius i tot !!!!! :mrgreen: Aquest prof@ escriure´l no en sap gaire....però al menys ho intenta i està molt content de que tu t ' hagis atrevit a fer= ho .... :-)) :-)) M. José :mrgreen: alias... tu media naranja... :roll: |
|
|
Apa vinga,Manolo quines floretes que et tiren.
Sobre el nick del Manolo,crec sincerament que hauria d'esser el de sempre"Manoloco" o "Elmeuavi" :mrgreen: :mrgreen: i sobre el català del Manolo BRAVO,BRAVO i BRAVO.Felicitats a la mestra i al alumne. Una abraçada família.Esperem retrobar-vos ben haviat. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola a tothom, gracies Jepi, crec que el nick que mes m´agrada ara com ara es "Manoloelchocolatero" =)) pero encara ho estic pensant.
Sobre el tema d'escriure en catala m'ho he pres com una obligacio en aquest forum per poder practicar i apart de la profe Salutacions a tota la familia Manolo |
|
|
Bravo Manolo,el trobo molt adecuat per la teva situació :mrgreen: :mrgreen: .El meu vot es per aquest nick.
salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|