• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Tendal per AC fa 19 anys 8 mesos #8194

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Hi ha gaire diferència entre els tendals Fiamma i Omnistor ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Tendal per AC fa 19 anys 8 mesos #8196

Hola Nouespai, jo no et puc respondre, ja que no en tenim.
Quan la vem comprar, no ni vem possar, perque vem decidir que compravem l'ac per pernoctar fora campings i com molt be saps, a les
poblacions siguin garns o petites no es pot possar
Ara be en alguns llocs de vegadas el trobes a faltar.

Re: Tendal per AC fa 19 anys 8 mesos #8200

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Hola Nouespai, jo no et puc respondre, ja que no en tenim.
Quan la vem comprar, no ni vem possar, perque vem decidir que compravem l'ac per pernoctar fora campings i com molt be saps, a les
poblacions siguin garns o petites no es pot possar
Ara be en alguns llocs de vegadas el trobes a faltar.

Ja penso que en cap poble el podràs treure, però algún cop dinareu fora de l'AC, no ?

Re: Tendal per AC fa 19 anys 8 mesos #8203

Tens raó, aixo que dic que no anem de camping ,tampoc es del tot cert
ja que o be perque tenim de rentar la roba o perque estem en alguna ciutat gran, com ara Berlin, tens d'anar de camping, llavors trobes a faltar
el tandall
Tambe el trobes afaltar si vas a la platge, inclus a la muntanya, resumin millor portar tendal, per si fa falta :mrgreen:

Re: Tendal per AC fa 19 anys 8 mesos #8204

Apart d’alguna petita diferencia tècnique, que no els fa millor o pitjor, el mes diferencial potser el preu.
Andreu

Re: Tendal per AC fa 19 anys 8 mesos #8219

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
El concesssionari m'ofereix Fiamma i no Omnistor, d'aquí la meva pregunta.

Re: Tendal per AC fa 19 anys 8 mesos #8228

Hola Nouespai,

suposo que en aquest tema cadascú et respondrà segons li ha anat....

jo et diré la meva:

vaig tenir un Fiamma en la caravana.... i quan vaig comprar la primera auto ja venia l'Omnistor de fàbrica per tant no vaig tenir opció. Si hagués pogut l'hagués canviat per un Fiamma pels dos detalls que ara et comentaré:

1) el forat on es fica el "mànec" per girar i fer sortir el tendal... en l'Omnistor és petit i complicat d'introduir i encara més difícil de treure.... el Fiamma és una mena d'anell on el "ganxo" entra sense cap problema.

2) tema a millorar TOTALMENT.... hi ha una barra "opcional" que va justament al centre del tendal per donar-li consistència. En l'Omnistor aquesta barra és de tres elements.... i no es pot jugar ("regular") o extens del tot el tendal... per poder-lo utilitzar.... o el deixes sense posar. Això no passa en el tendal Fiamma... si treus dos metres de tendal... la barra la regules i la poses a la mida que vols... i si treus més... doncs l'allargues i ja està.

En l'auto que tinc ara, tinc Fiamma i segueixo veient els mateixos avantatges que quan tenia la caravana.

Desconec el preu dels dos..... i entenc que pot ser un motiu decisiu.

De la mateixa manera que jo em quedaria Fiamma... un dia, un bon amic em va dir que ell es quedaria Omnistor que li semblava de "millor qualitat".... em vaig quedar "sorprès"...

No sé si t'he pogut ajudar amb els meus comentaris.

Una abraçada.

Re: Tendal per AC fa 19 anys 8 mesos #8250

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Jo vaig desplegar tres o quatre cops :evil: el Caravanstore de Fiamma, i el vaig trobar cómode i de bona qualitat.

Re: Tendal per AC fa 19 anys 8 mesos #8258

Només per portar la contrària a l'Ignasi: :)

Jo he tingut també els dos i prefereixo l'Omnistor, tot i que no hi trobo grans diferències. De fet la principal, per a mi, és que llisca millor que el Fiamma, es veu una construcció de més qualitat i tanca millor.
També m'agrada més els sistema de bloquejar i plegar les potes, el trobo més ràpid. El veig més sòlid, el Fiamma es va ressentir molt amb una forta ventada i, veient com està fet, veig que l'Omnistor probablement l'aguantaria millor.
El pal central és amb molla i fa molt bona presió, només es fa servir quan es desplega totalment el tendal. Si només el desplegues una mica no fa cap falta. El mànec de manivela és millor, telescòpic i molt robust. El de Fiamma es va desmuntar a la primera setmana i a la segona ja havia perdut un cargolet. Els següents 6 anys va anar subjectat amb un filferro. El sistema de subjecció no té secret, només cal mirar-se les instruccions, i és molt més discret i elegant.
El preu, segons vaig mirar per Internet quan vaig fer aquesta mateixa consulta a un fòrum fa un any, és pràcticament el mateix per la mateixa mida. La diferència, una mica més car l'Omnistor, és insignificant.
Em dona l'impresió que quan munten el tendal a fàbrica ho fan amb Omnistor, i quan ho fan aquí munten Fiamma.
Ignasi, no t'emprenyis! :D
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Tendal per AC fa 19 anys 5 mesos #10201

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Omnistor 1 - Fiamma 1.

I on recomaneu montar-ho al sostre o a la paret ?

De totes formes llegeixo que també hi ha gent que diu que és inútil si no vas gaire a càmpings.

Tot i que penso que si t'atures en un lloc bonic, i vols dinar fora de la AC (igual que faries si vas en cotxe ) et poden dir alguna cosa per treure el tendal per fer ombra ?

Re: Tendal per AC fa 19 anys 5 mesos #10440

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Els concesionaris només tenen Fiamma, però ens plantegem si realment el farem servir.
A la caravana duiem un caravanstore i el vam desplegar tres o quatre cops en dos anys...

L'utilitzeu sovint ?
Fora de càmpings, no l'obriu mai ?

Re: Tendal per AC fa 19 anys 5 mesos #10442

Josep Mª,nosaltres només l'utilitzem quan entrem als campings,cada vegada menys.El que passa es que es un plaer quan estas parat descansant de molts dies de viatge,obrir el toldo i asseuret allí,no te paraules.Normalment el toldo es un dels complements que els concessionaris regalen en la compra.
Us arriva ja?quina emoció.No us tremolen les cames.
Una abraçada.Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Tendal per AC fa 19 anys 5 mesos #10443

A nosaltres el concessionari tambe ens ofereix el FIAMMA.
Pel que veig no hi ha molta diferencia entre un i l'altre i sen un regal doncs ja està bé.
Un altre cosa que s'ha de tenir en compte és com ha de de gran ser, es a dir quan mes gran mes problemes o tant es?.
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)

Re: Tendal per AC fa 19 anys 5 mesos #10494

Pel que m'ha semblat observar, quan el tendal el munten aquí hi posen Fiamma, mentre que si ho fan a fàbrica munten Omnistor. En definitiva, tant li fot!
Es fa servir molt poc, o millor, poquíssim. Però quan es fa servir, és impagable. Fora de campings crec que potser en una o dues ocasions en els 8 anys que tinc autocaravana.
Nouespai, si desplegues el tendal estàs excedint el perímetre del vehicle, i per tant et poden denunciar si no estàs en un càmping. De tota manera tu veuràs quan es pot fer la vista grossa o no, tampoc cal ser més papistes que el Papa (el Benet). Jo penso que si en una zona de pic-nic una familia de diumenjaires ("domingueros") desplega el para-sol, munta la taula, posa les estovalles de quadres, treu la gàbia del canari, fot la ràdio a tota òstia, aparca la iaia a sota un pi i deixa als energúmens de les seves criatures que campin; jo també puc desplegar el tendal, muntar la taula i les cadires i dinar tranquilament a l'ombra i desar-ho tot després de la migdiada, no?
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Tendal per AC fa 19 anys 5 mesos #10498

Toni, =)) =)) =)) =))
Si senyor!!!!

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Tendal per AC fa 19 anys 5 mesos #10623

Per mi el tendal es molt necessari, un dia caluros d'estiu "pot salvar-te la vida". Nosaltres a vegades si estas cuinant i et done tot el sol de cara, sempre pots baixar una mica el tendal per no cremarte tu mes que el menjar :cry: . Una dia de platge a un camping sense tendal, si el camping no te massa ombra pot ser mortal, cla tambe s'ha de tenir en compte la tolerància de cadascun al sol dance . El nostre es fiamma i estem contents.

Salutacions :D :mrgreen:

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12