|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola amics
Coneixeu algún lloc de pernocta a VIC? A sigut una decisió d´última hora. Una salutació a tots. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Cala!!!!
En el poliesportiu que hi ha a la plaça Pare Millan...vem aparcar el cotxe la setmana pasada i ens va asemblar un bon lloc i trenquil per pernoctar amb l´auto... es a cinc minuts del centre caminant.. :mrgreen: No hi ha cap indicador de prohibit a les autos.... Un petonàs!!! |
|
|
Hola Cala, potser un dels llocs mes segur, crec que seria al parking del
SUCRE, no se si coneixes el lloc, pero te'n faré cinc centims, venin de Barcelona surts a la primera sortida passes per devant de Autosuministres Vic, la primera rotonda no, la segona a la dreta i el primer a la dreta i ja has arribat, es una esplanada de terra compactada i avui ni havian unes 7 d'autocaravanes, també quedes gairebe al centre. Una altre altarnativa es anar al parking que esta devant els mossos. Pero penso que la primera es mes recomenable Salut i bones vacances |
|
|
Gràcies amics, aixó si que es una resposta ràpida. Demà quan plegui la senyora cap a VIC
|
|
|
Segur que ja estas al corrent, pero deixem que et faci una mica de memoria i just aquets dies a Vic fan el MERCAT MEDIEVAL, molt bonic
Vic es la ciutat dels mercats |
|
|
Si Jofranc ja estic aseventat de la Fira Medieval. La veritat es que teníam pensat anar a un camping a descansar però amb ho que ha succeit amb el parking de Blanes, m´ho he repensat i la veritat costarà que pasi per els campings ja que l´actitut que tenen envers nosaltres no es gaire positiva.
Per l´ho tant vaig buscar que es feia aquests díes per Catalunya i vaig trobar la Fira Medieval de Vic doncs cap a VIC. |
|