• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Necesito opinión urgente cámping Begur

Necesito opinión urgente cámping Begur fa 13 anys 6 mesos #8575

Hola a todos,

Por fín he encontrado parcela libre para la temporada Abril-Septiembre '07 en el cámping Begur. Por lo que he visto en la página web, parece que está bastante bien, pero necesitaría opiniones de gente que halla estado en ese cámping, ya que esas opiniones son más realistas.

Cuanto antes tenga las opiniones, antes podré decidirme a hacer la reserva o no.

Muchas gracias.
Fundación Intervida
Apadrina a un niño. Lo que recibes a cambio no tiene precio.
www.intervida.org

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

diana (05.07), EL JOSEP i LA MAIT en 8 dies (13.07), Jepi en 8 dies (13.07), Toni-de-Ros en 21 dies (26.07), costalbert en 23 dies (28.07), Lluís García en 30 dies (04.08), ciuatanejo en 31 dies (05.08), IVISANT en 34 dies (08.08), Mont-lleó en 37 dies (11.08), Unalome81 en 49 dies (23.08)

Alguns viatges

• 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.