|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Escric aquestes lineas bastant fet caldo i no se per on començar.
Anant al gra us dire que el passat dijous ens van robar a la AC mentres estavem comprant en un suepermercat. Ens han fotut les maltes, un bolso , la pda del GPS, una camara de fotos, les bicletes, la TV, etc... !!!!! Que fort!!! I dintre de les maletes i bolso teniem documentació, roba, sabates, etc.. i tot el necesari per passar quatre dies. Varem entrar en un supermercat . Vam deixar tranquilament la AC pq nomes hi havia un cotxe! aparcat. Vam estar 20 minuts i zaaassss Que cabrons! La porta la van obrir molt finament pel pany i tot va passar en un no res. Total ; varem tornar a Barcelona la mateixa nit amb cara de tontos. I ara encara estic al.lucinat. Encara m'enrrecordo de la ilu que em va fer veure el Jepi per la Autopista ..... buffff Amb quines ganes me'n anava a passar quatre dies de vacances. Ja cal q vigileu tots i no baixeu la guardia com em va passar a mi. Una abraçada a tots |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Ostres, quina ràbia. Ho lamentem molt.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Es una putada!! Es una sensació tan gran d'impotència!!!. Ho sentim molt. Nosaltres tambe al principi ens la van obrir, i vam posar una cadena amb candau de porta a porta. Si volen, entraran de nou igual, pero al menys els hi posem més dificil. On us la van obrir arcadix? Nosaltres va ser a Sitges.
Una abraçada i ànims arizona |
|
|
menuda faena, lo peor de todo el daño animico que supone, con la ilusion que preparamos todo, y luego vengan xxxxxxxx y nos hagan cosas como esta, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, lo siento muchisimo.
|
|
|
Benvolgut Arcadix,escric aquestes linees trist de veure com en un no res et pot canviar la sort.Estaveu tant ilusionats d'anar a carcassone,tots dos solets.M'indigna de pensar que hi ha gent que viu de fotre als altres.Cal pensar malgrat tot que esteu bé i que no heu pres mal.No estigueu tristos,la vida continua i uns beneits no poden fer-te oblidar les magnifiques estones que has passat amb la teva auto.Anims Arcadi i a veure si t'apuntes a la trobada de Vilanova on podrem oblidar aquests detalls tant desagradables.Espero que la teva dona estigui bé i que junts pogueu disfrutar en un altre moment de carcassone que segur que val la pena.
Una abraçada i anims . Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Ostres !!! Quin ensurt en el primer moment, i quina ràbia i impotència veure els que poden fer-te en 20 minuts !!!
Malhauradament és una loteria, no es sap mai on t'hi pots trobar. A nosaltres el dimarts a la nit ens van forçar el pany del copilot, a la cabina, mentre dormíem a l'àrea de Tavel (autopistes del sud de França), però no van poder obrir perquè portem uns bloquejadors de portes, i potser al veure que se'ls complicava van marxar a rebentar la següent auto, que devia semblar més fàcil. Ens van despertar els veïns de l'auto del costat, de lloguer, a qui sí que els van obrir la porta del copilot. La mateixa nit van obrir l'auto d'uns col.legues forers que dormien a l'àrea de Nimes. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Quina ràbia i impotència es queda.....sento el teu disgust....i que et van fastidiar el viatge... :twisted: :twisted:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Ostres, quina ràbia, sobretot quan tens per endavant uns quants dies de vacances i te n'has de tornar a casa!!!
Una abraçada, i ànims! Mercè Mercè & Cia.
|
|
|
Quina passada.
Pel que estic llegint pernoctar amb AC fora d'un camping pot ser esport de risc ¿no? Bè, tot i que ultimament aixó de robar mentres dorms comença a estar tristament de moda també en una vivenda convencional. Bueno, una abraçada i ànims Marta & cia.
|
|
|
Arcadi,hi portaves l'alarma posada ?.Portes el sistema de lligar portes?.Perque val més que ho sapiguem,pel bé de tots,per prevenir i anar millorant els sistemes de seguretat.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Es una putada putadisima, no saps mai en que et pots trovar, un se sent indefents devant aquestes situacions, nomes donar-te anims i endevant.
Jepi no hi pateixis massa si portava alarma o no, et dire que tinc un company que va deixar l'ac al mig de Bruges (Belgica) i tot hi tenir la alarma, el cadenat i esta el carrer ple de gent i en ple dia els van entar reventan la porta de la celula amb el classic "peu de porc"(patacabra) vol dir que es la loteria tal i com diu l'EvaV. Sort a tots i salut |
|
|
Arcadix sentimos mucho lo que os ha pasado.
Debe de dar una impotencia tremenda, pero como bien dice Merce67 lo peor es que os fastidiaron las vacaciones. Animo y eso si desear que no os vuelva a pasar mas. |
|
|
Arcadix, puc saber com et sents perquè ens vam trobar amb el mateix farà una mica més d'un any. Em sap molt greu.
Això ens fa plantejar que no es pot badar mai. Tots els sistemes de seguretat potser no són fiables al cent per cent però posen traves als lladres. El que no pot ser és que aquests fets ens limitin la llibertat que tenim quan viatgem amb les nostres ACs. No més cal que estiguem sempre a l'aguait i esperar que la "loteria" no ens toqui a nosaltres. A mi em va servir de consol pensar que tot era material i que amb més menys temps es pot repostar. També pensa que, per probabilitat estadística, potser no ens tornarà a tocar fins d'aquí força temps. |
|
|
I a casa podem estar tranquils? i quan anem a comprar, al banc o a qualsevol lloc? Manguis en trobem a tot arreu i si únicament ens prenen coses materials no hi ha cap problema. Sortosament amb diners (que costen molt de guanyar) es pot solucionar.
La llàstima és quan amb les coses materials també s'emporten la il.lusió de grans i petits: com li expliques a un nen que un senyor dolent s'ha emportat els diners per passar uns dies de vacances en família? Com retornes la tranquilitat als menuts quan qualsevol sorollet t'angoixa? Però tot i aquests inconvenients i contratemps, seguirem temptant a la sort i gaudint de la nostra opció de conèixer mon (per desgràcia, amb llagregots inclosos). |
|
|
Vaja putada!
A nosaltres a l'estiu ens van obrir dos vegades l'AC. Sort, que no ens van prendre res i només van espatllar el pany. Si això ja et deixa de mala llet, no em vull imaginar l'emprenyada descomunal quan et prenen tot. En fi, penseu que esteu bé i ànims per preparar una propera sortida. |
|
|
MOLITSIMES GRACIES A TOTS !!!
De veritat . Sou coyonuts. Em dona anims llegir les vostres paralues i pensa que hi ha gent tant maca en aquest món de vivim. Aixo em dona anims per tornar a agafar la AC amb ganes Volia respondre a alguna questió dient que no varem pendre moltres precaucions per varies raons: 1-En el parking del super nomes hi havia un cotxe. 2..- El super tancava i no hi havia ningu. 3.Voliem entrar nomes 20 minuts a comprar quatre cosses. Aixo vol dir que tenim que vigilar molt encara que siguin 15 minuts et poden buidar igualment la AC. A partir d'ara ho tinc clar: no deixare la AC ni a sol ni ombra Gracies de tot cor a tots i espero q tot aixos us serveixi tb d'experiencie perque no baixeu mai la guardia! |
|
|
Quan anem de vacances i ve el nostre fill, encara que nomes sortim 5 mn
el posa sempre la cadena.En arrivar a les arees de França encara que no baixem ell sempre tanca els seguros i control-la les bicis i nosaltres sempre li diem,vols dir que n`hi ha per tant?. Pero vist el que t'ha passat es tenen de pendre totes les mesures posibles. Com anecdota, us dire que l'escala que serveix per pujar al la caputxina quan anem a dormir, sempre la possem dreta a la porta de la celula, per si a algu se li acodeix obrir que li caigui a sobre :mrgreen: |
|