|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola !!!
Sóc nou al fórum. El proper estiu vull viatjar amb la meva familia al sud d'alemania. Tenint en compte que portaré els meus 3 fills (7, 5 i 3 anys) voldria demanar-vos el parer sobre 2 parcs infantils, el Legoland i el parc Playmobil, algú hi ha estat ? Podeu aconsellar-me'n algun ?. Gràcies per avançat. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Benvingut al forum.
Ho sento, no puc donarte informacio, doncs fa 7 o 8 anys vaig estar al sud d'Alemnaya, pero no vaig estar al parcs que dius. El que si et puc dir es que la zona es molt bonica. Si vols informacio, m'ho dius i te la donare. Salutacions Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
|
Hola mesquiu. Nosaltres l´any pasat vam anar al sud d´Alemania amb AC. Vem visitar la Selva Negra i una part de Baviera. Si mires a la pàgina www.viajarenautocaravana.com podràs lleiguir el meu relat.
El parc de Lego al costat d´Ulm està bastant bé per nens crec fins a uns 10 anys, més potser s´aborriríen. Nosaltres portem dos de 5 i 8 anys i s´ho van pasar força bé. |
|
|
L'estiu del 2004 vàrem anar a Legoland, el resultat va ser molt positiu i en el nostres fills ho van passar d'allò mes be.
Dins del Parc hi han activitats per diverses edats, les típiques atraccions i els edificis mes especialitats per fer muntatges i d'altres amb informació complerta peça a peça dels Lego amb terminals d'ordinador per fer consultes. La recepció del Parc emeten un missatge de benvinguda en castellà, però això es l'ùnic que varem trobar, la resta tot en anglès, això si trobaves personal jove, el mes gran només alemany. Hi ha el parking per pernoctar, ampli, amb serveis complerts per AC i els usuaris. Crec que el preu era de 10 Euros/dia. Salutacions Enric |
|
|
Nosaltres vam visitar el sud d'Alemanya fa dos anys i dins de la ruta que vam fer, visitàrem Legoland i Europa Park ( una mena de Port Aventura a lo bèstia, pel tamany) amb una magnífica zona per a AC, molt semblant a un camping. AH! els meus fills, de 5 i 8 anys s'ho van passar molt bé en els dos...faltaria més :D .
Salutacions. Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|