|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Suposo que és un tema molt complicat i personal....però m´agardaria saber perqué triarieu una i no l´altre. Deixant a part els calés i la distribució.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Esteticament són més maques les integrals, a l'hora de consumir, tambe diuen que una caputxina gasta una mica més, pel roçament amb l'aire i tot aixo. No ho se... Nosaltres tenim una caputxina. En realitat, el llit de la part de davant normalment l'utilitzem per a ficar maletes i altres trastos. Ens va bé tenir-ho. Pero també es veritat que com més espai, més "merdeta" hi vas ficant :D
A l'hora de comprar-la, una caputxina normalment és una mica més econòmica. Pero despres ho recuperas amb el consum de gasoil. |
|
|
Huy, Marta, qué lanzada te veo.
Ahora, eso que dices de "Deixant a part els calés i la distribució".... es que es por los calés y por la distribución por lo que se elige una u otra. Sobretodo, por los calés. En principio, una integral tiene ventajas sobre la capuchina: habitabilidad, visibilidad, comportamiento en carretera, y hasta estética. La capuchina tiene una ventaja: el precio. Antes había otra (la barra de seguridad antivuelco en forma de H), que desde hace un par de años ha ido desapareciendo, y sólo queda el precio. Mañana le comento in extenso a quien tú sabes..... Arizona: la diferencia de consumo no es tan exagerada como la de precio.... Si fuera de 4 litros a los 100 kms, que es lo que viene a decir gente que ha tenido de los 2 tipos, te ahorras 1.000 litros cada 25.000 kms. O sea, que cuando la autocaravana tenga 300.000 kms te habrás ahorrado 12.000 litros. Al precio actual, unos 12.000 euros. Y la diferencia de precio es mucho más que eso, me temo: por 45.000 euros encuentras capuchinas más que aceptables; una integral se están yendo ya por encima de 60.000 y más. |
|
|
Benvolguda Marta.Espero que et sigui util el que et vaig a dir.Som simplement uns usuaris de fa 5 anys,no experts ni titulats,pero tenim les nostres opinions.
Jo hem vaig comprar l'auto de segona mà,aixo ja va fer que el cost fos inferior.Varem triar una caputxina amb garatge perque creiem que era lo millor per a la nostra situació.Primer de tot a nosltres no ens agrada anar muntant i desmontant coses per dormir cosa que també us pasaria en ser 4 persones si volguesiu una integral.Aquestes autos majoritariament porten el llit sobre els seients del conductor i ala nit s'ha de abaixar,aixo implica que nomes poden dormir dos si estas de ruta(cosa que no es pot fer ,pero que molta gent fa),en el nostre cas,quan fem tirades llargues ,jo condueixo mentre els altres tres dormen .Igualment si estas amb colla parlant i disfrutant d'una vetllada agradable,ningu et pot privar d'anar-t'en al llit.Diferent es quan parlem de dues persones soletes .Per a ells les integrals son una maravella doncs es cert que tens una amplitut i visió descomunals.Crec que cada epoca te la seva auto adecuada,i en familia les capuchines considero que son més practiques.Ara fan uns catxarros pistonuts on el sostre de la caputxina s'eixeca durant el dia per tenir més amplitut i visió com també i han els seients giratoris i sofa i cuina amb "L". Sempre penso que contra gustos no hi ha dilemas,cada qual tria el que més li conve.A mi personalment quan sigui gran no m'inportaria tenir una integral,en aquest moments,la caputxina hem va bé encara que un model dels nous no hem vindria malament. :mrgreen: :mrgreen: Una abrçada Marta. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
i les perfilades, entrarien en el mateix calaix que les integrals o tenen una personalitat propia i diferenciada de les altres dos clases?
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
Jo em demano la caputxina per anar amb les nenes i la integral per anar de parelleta, encara que per això últim espero que faltin molts anys. La veritat que la companyia i l'ambientillo que tenim ara a l'auto el trobarem a faltar quan les nenes no vulguin venir.
|
|
|
Doncs nosaltres anem en caputxina, ens agradaria una integral, pero segons el meu criteri, veig les perfilades com mes aerodinamiques, i per
tant potser gasten menys El bombo de les caputxines fan de fre i per tant el gasto de combustible es mes gran, pero veig que les integrals, tenen una quadretura molt important, cosa que tambe frena el vahicle, doncs nomes quedan les perfilades, que tambe pots aprofitar els armaris de sobre la cabina. |
|
|
Montse no m'hi facis pensar que a nosaltres ,soposo que ens queda menys.Esperem que ens durin uns quants anys més i seguim tenint el ambientillo aquest que dius.
salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi: el tema de andar montando y desmontando la cama delantera de las integrales ya no es lo que era. Si hemos de hacer caso a Toni de Ros (que seguro que aparece en cualquier momento a decir la suya...), ahora son dos segundetes de nada.
En otro orden de cosas: las capuchinas con cama que se levantan son a costa, precisamente, de la barra antivuelco en forma de H. Ahora, que me dice mi intuición (y un tal Pere...) que la autocaravana de Marta es para cuando lo de ir 4 sea más raro.... rodamon: la perfilada es ideal para 2 personas, porque a la que hay que montar y desmontar camas en el comedor, pierde la gracia. |
|
|
Fem una porra a veure quan triga la Marta en caure ?
Nosaltres vam començar com ella. Nosaltres ens hem decantat per l'integral perque jo soc molt cabut i a mí m'agraden més. Reconec però, que hi han caputxines amb una distribució molt maca i potser més útil per anar amb nens dormint. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Quincho,no es tracta del temps sino de que has de sacrificar la cabina de conducció per tenir el llit montat.Aixo t'obliga a parar per dormir ,si tres persones volen aclucar l'ull.
salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
8O Quina colla d'infractors !!!! Dormint als llits mentre es condueix !!! Teniu sort que no sigui mossa d'esquadra, sino us retiraria tots els punts a la propera kedada.
Seriosament, potser soc molt patidora i me'n preocupo excessivament, però si estant ben asseguts amb els cinturons en cas d'accident ja ho passariem magre, si no es compleixen les mínimes normes de seguretat no en quedaria ni tros de nosaltres. Que els cementiris estan plens d'aquells que deien que a mi no em passarà !! |
|
|
Quincho...de lanzada...lo que pasa es que hay que ir empapándose de las cosas para no pecar de pardillo, que es una inversión bastante importante.
Nouespai, no apuestes mucho en la porra........o sí? :mrgreen: :mrgreen: 8-) 8-) Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Buenas a todos:
Nosotros con nuestro juguete estamos Hiper contentos... El comportamiento en carretera de la perfilada es una pasada y el consumo por ahora "nos sorprende gratisimamente". Para nosotros es comodisima ya que la cama de matrimonio es fija y tenemos un salon bastante amplio (para cuando lleguen las visitas estar tranquilamente hasta altas horas de la noche, verdad Jordi y Malena jaja)... Ademas de cien mil arcones por toda la Auto. Cuando tengamos un churumbel lo acoplaremos tranquilamente en la parte del salon, como ya estamos acostumbrados a hacer camas por la Bambinilla, no creo que fuera un problema para nosotros. En cuanto al tema de ir durmiendo en la auto, estoy totalmente de acuerdo con MOntse, el dia que tengamos un crio ni de coña le dejaria ir durmiendo mientras conducimos, prefiero que vaya incomodo a que nos podamos pegar un susto. Bueno que mi voto logicamente es para la perfilada jajaja... :mrgreen: :mrgreen: Salluditos Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
|
Quan tenia les nenes petites... podia controlar mes el tema de com havien d´estar sentades al cotxe... i de les seves cadiretes ben còmodes no es movien....quedaven ben dormides toto el cami... :mrgreen:
Ara es impossible.... Si no les deixes dormir mentre conduim no podria sortir de casa... perque es cansarien... i cada vegada es mis dificil que vinguin amb nosaltres... cada vegada costa mes .... només faltaria que no les deixesim dormir ... hauriem de vendre l´auto :mrgreen: Això es com el tema del gas.. porteu la nevera amb gas mentre conduiu o a 12 W jejejeje??????? A vegades les normes les hem de deixar d´un costadet pel nopstre benefici.... i que deu reparteixi sort :mrgreen: Mª José :mrgreen: |
|
|
A gas. La normativa lo permite, excepto en Francia (lástima, aunque la están revisando) y Australia (coñes, que no me podré llevar la auto a Sydney ni aunque quepa en el avión).
Por otra parte, mi nevera está construida para poder circular con ella conectada a gas (manual y homologación dixit). El esqueleto de mis hijos no está hecho para aguantar un accidente sin cinturón de seguridad, de forma que no les dejo ir en la cama con la auto en movimiento..... Echobelly: cuando tengas el churumbel descubrirás que, cuando le montes la cama en el salón, adiós mesa... y duermen mucho. De ahí el problema de perfiladas - niños pequeños..... No apuesto en la porra, que muchos días voy al trabajo en el autobús que conduce el Pere.... y no me apetece andar si se me ofende.... |
|
|
Tranqui Quincho habra que acostumbrar al niño/a desde pequeño como a Gish, que se levanta cuando nosotros nos levantamos jajaj... Asi no habra problema, supongo que nos costara... Pero es que somos terriblemente cabezones... jaja
Un saludete. :mrgreen: Aupaaaa las perfiladas jajaj Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
|
Benvolguts amics,estic totalment d'acord amb vosaltres amb lo de portal's lligats,peró com bé diu la Mº José,segur que no tenen la edat dels nostres.Moltes vegades has de claudicar i per fer molts km es molt dificil,a més la nostra auto te només un canto per anar lligats i sempre estant al contrari on no tenen lligams.Es un tema delicat ,pero el deixem a l'atzar com moltes altres coses.Jo vaig aprendre a anar amb bicicleta sense casc,sense gonolleres amb patins i sempre haviem tornat amb algun bony ,pero erem uns biciclistes nats,ara els meus fills diuen que es un rotllo anar amb tant de cascs i gonolleres quasi no l'agafen.Aleshores no ens queixem de que la game boy siguin lo més practic,ningu els atabala i callen,pero no es la solució.
Salutacions i bon viatge. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Les normes es fan per ser respectades i hem de suposar que sempre es fan pel nostre bé i sense cap afan recaudatorio. :?:
Dit això, també us haig de confesar que ho tinc un pèl més fàcil que vosaltres. Les meves filles han nascut i viscut plenament el fet d'anar amb els cinturons de seguretat al cotxe, així que en cap moment plantegen cap altre opció: al cotxe/auto, sempre, sempre, ens hem de posar el cinturó quan estem circulant. Com molt bé ha dit en Quincho, no fan recanvis per nosaltres i no cal deixar a la sort un tema que per la nostra part es pot evitar. |
|
|
I Jepi, potser et semblarà que em fico on no em demanen i que ja en parlarem quan les nenes es facin grans, però penso que no podem deixar a l'atzar la vida dels nostres fills. I no t'ho dic per donar lliçons de moralitat o de mare exemplar (no ho soc pas), ho faig perquè us aprecio.
|
|
|
|
|