|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Montse,no et fiques on no et demanen,jo accepto tot el que es digui.Pero la realitat es la que tinc.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Com bé diu el Quincho, no podia deixar de ficar-hi cullerada, ni que sigui perquè havent provat les dues puc opinar amb una mica de coneixement de causa, tot i que les preferències personals no s'ajusten necessàriament a les normes ni als consells.
Dit això, detallo: Consum: totalment d'acord amb el Quincho: per important que sigui la diferència (i realment no ho és) no s'arriba a compensar la diferència de preu en tota la vida de l'auto. Per tant això no cal ni mirar-ho. Habitabilitat: no hi ha color. La cabina forma part de l'habitacle i té la mateixa amplada. És com guanyar un metre llarg d'autocaravana i la sensació d'espai és molt gran. Quan tinguis ocasió ho podràs comprovar in situ. Conducció: tampoc hi ha color. La meva, tot i ser bastant més ample i llarga que la caputxina anterior, es condueix molt millor i, sobretot, es maniobra millor en llocs estrets. El fet que la cabina tingui el mateix ample que la resta de l'auto és un gran avantatge, si passa el morro passa tota l'auto. En carrers estrets amb la caputxina he suat tinta, amb la integral he passat per llocs que us en farieu creus, entre ells el que ilustra el meu avatar: les Calanches, a Còrsega. El comportament en carretera també és més noble. Llit abatible: com diu el Quincho, entre abatre els seients i baixar el llit no més de 20 segons. I a sobre bloqueges la entrada per la porta del conductor. El llit, al estar molt més baix que a la caputxina, és molt més fàcil de pujar, baixar, seure-hi i/o arreglar-lo. Tot i que en la caputxina de la Knaus hi ha molta alçada i no és opresiva (d'altres caputxines si que ho són) en la integral no hi ha por d'alçar-se de cop i fer un bony al sostre. I per acabar un inconvenient que també és un avantatge: el parabrises panoràmic és una passada, conduir una integral és un plaer per la magnífica visibilitat (la caputxina, sobretot si és gran com la de la Knaus) treu molta visibilitat del paissatge i l'entorn. Ara bé, quan es trenca... costa un ull de la cara i uns quants mesos per fer venir el recanvi. Jo, personalment, no tornaria a la caputxina. En quant al tema de dormir... és molt personal. Jo soc de la opinió que el meu fill va més segur estirat al seu llit que assegut en un autobús. I perquè ell no pot anar dret, que si no... Hi ha molta gent que fa moltíssims més kms al any en autobus que en autocaravana, i ni es planteja el risc que això suposa. En cas de topada forta, i lamento molt haver de ser tant cru, l'autocaravana es desfarà com una capsa d'ous i per molt cinturó de seguretat o cadireta especial que portin els vostres fills em temo que de poc els servirà. Si només és una frenada forta... doncs torno al que he dit abans, un autobús té molt més riscs de frenades i la gent hi viatja de peu. Estic absolutament segur que la estadística de lesions en passatgers és molt més alta en autobusos urbans que en autocaravanes. I això, en bona part, és també per una raó que no hem d'oblidar perquè hem de procurar que duri molt: les autocaravanes tenen molt pocs accidents greus. Això és un fet. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Nomes vull dir una cosa, respecta el tema dels cinturons, si deixeu que els vostres fills no el portin, tampoc us el poseu vosaltres aixi no quedara ningu per lamentar-se després, si ja se que sona molt dur, pero es millor que plorin ells de petits i si acostumin a que no plorin els grans que ja no ens hi podrem acostomar mai mes
|
|
|
Bé... es curios.. però espereu un temps.... quan creixin els vostrtes fills ja en parlarem :mrgreen: jo feia i pensava com vosaltres... i els temps ha fet que algunes normes les deixi arreconadetes.... :mrgreen:
|
|
|
Gràcies pels vostres comentaris.....ens van aclarint dubtes...
Toni , repecte a la panoràmica del parabrisas, el meu cotxe ja té aquesta sensació i, realment, és una passada..... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Marta veig que esteu molt animats,inclus el Pere diu en un altre fil que l'any que ve anirem amb auto....aixó s'esta coient. :mrgreen: :mrgreen:
Trieu la que trieu segur que l'encerteu,jo quan la vaig veure vaig saber que era la nostra,sense cap mena de dubte,i va haver un amor a primera vista.De segur que també us passa a vosaltres. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Marta, nosaltres com saps estem molt contents, en la nostra integral.
totes les raons les a esplicat molt be , com sempre, en Toni-de Ros. pro en Jepi, te rao quan diu, que depent, de les necesitats de cada familia. Una abraçada |
|
|
Toni Toni Toni no fotem home no fotem, però ¡quina fama pels conductors de bus!, m'has deixat l'autoestima a la sola de les sabates. Això si tens tota la raó, jo he vist passatgers que han passat de darrera del bus fins al vidre de davant per una frenada i tot per no agafar s'hi a les barres. Amb aixó vull dir que tothom que viatgi amb mi a la auto, després de pagar el bitllet, haurà de ser ben assegut i cordat :mrgreen: Per cert jo també faré apostas, segur que guanyo. |
|
|
Perdó, però jo en cap moment he criticat els conductors d'autobus, em sembla. No és una qüestió de conductors sinò de circumstàncies de circulació. I més que res el que vull dir és que tot és molt relatiu, i que a vegades ens escandalitzem per determinades actituds del veí i no veiem les que nosaltres practiquem cada dia. I em sembla molt bé que tots els passatger vagin asseguts i ben lligats, jo això no ho critico! :-) Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Toni no pasa res si la fama ja la tenim.
I amb l'exemple que he posat vull dir que es molt important anar lligat o agafat quan vas dintre de un vehicle en moviment sigui petit o sigui gran, de fet jo ja els hi dic a les iaies quan pugen, però no puc conduir i a la vegada veure que es lo que estan fent dintre. Amb una auto quiets i lligats. |
|
|
|
|