• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: ITV

ITV fa 14 anys 2 mesos #883

sabeu si es varitat lo que es diu per aquets forums de deu,que la ITV dels que tenim l'ac una mica iaia podrem correr tot un any sense pasar per
l'ambolatori cada sis mesos :evil:
Joan

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ITV fa 14 anys 2 mesos #955

sabeu si es varitat lo que es diu per aquets forums de deu,que la ITV dels que tenim l'ac una mica iaia podrem correr tot un any sense pasar per
Joan

Si, és veritat. Hi ha gent que s'ha mogut, i molt, per fer veure a l'Administració l'incongruència del diferent tracte d'una autocaravana a les diferents CCAA. Mentre a Andalusia totes es consideren turismes, a la Comunitat Valenciana totes es consideren furgonetes de càrrega adaptades per a viure-hi. A Euskadi ho han entès millor i fins i tot faciliten el canvi de classificació de Furgón Vivienda a Autocaravana.

Està previst que dintre del 2006 es produeixi la tant esperada homologació, pero mentrestant pots aprofitar unes vacances i, com tants d'altres, acostar-te a Andalusia per passar l'ITV. Més que res perquè ja s'acosta juliol i sempre val més anar preparat.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: ITV fa 14 anys 2 mesos #1003

¿alguien sabe como esta el tema de la ITV en Catalunya para caravanas? se que la tienen que pasar las caravanas de mas de 750 kg de MMA, pero cada cuanto?, ¿alguien la ha pasado recientemente?

Re: ITV fa 14 anys 2 mesos #1036

Hola Tonio, para caravanas de mas de 750kg. la primera revisión es a los 6 años y después cada 2 años. Solo de pensar que tengo que ir a la ITV con la caravana me dan ganas de cambiarla antes de los 6 años.

ITV caravanes fa 14 anys 2 mesos #1097

Podeu passar la ITV de la caravana allà on us agafi més a prop d'on estigueu acampats. Per exemple, podeu aprofitar un cap de setmana que sortiu amb la caravana per passar-la el dissabte al mati a Olot o a Vic, on hi haurà menys cues que a una gran ciutat i anireu molt més ràpid. Jo la meva la vaig passar a Olot just abans de deixar la caravana plantada per uns cuants mesos al camping La Fageda. Va ser un tràmit ràpid i que em va venir pràcticament de pas.

Re: ITV fa 14 anys 2 mesos #1098

Joan

Si, és veritat. Hi ha gent que s'ha mogut, i molt, per fer veure a l'Administració l'incongruència del diferent tracte d'una autocaravana a les diferents CCAA. Mentre a Andalusia totes es consideren turismes, a la Comunitat Valenciana totes es consideren furgonetes de càrrega adaptades per a viure-hi. A Euskadi ho han entès millor i fins i tot faciliten el canvi de classificació de Furgón Vivienda a Autocaravana.

Està previst que dintre del 2006 es produeixi la tant esperada homologació, pero mentrestant pots aprofitar unes vacances i, com tants d'altres, acostar-te a Andalusia per passar l'ITV. Més que res perquè ja s'acosta juliol i sempre val més anar preparat.

Precisament acabo de veure aquesta noticia a Webcampista: www.webcampista.com/actualidad_y_opinion/p2_articleid/208

Re: ITV fa 14 anys 2 mesos #1168

No cal que aneu tan lluny a passar la I.T.V.
A Granollers vaig passar-la el passat dia 8 de Juny.
La tinc classificada com a furgó -vivenda (2448).
Fins ara passava la ITV com a vehicle industrial.
Doncs be, sense demanar-ho, ja me la van passar com a turisme.
Tot i que sortint la disposició al B.O.E. en juny, com ha sortit, no serà d'obligada aplicació fins al setembre, aqui ja ho estant fent.

Re: ITV fa 14 anys 2 mesos #1344

Toni, jo la vaig passar la setmana passada al CIM Vallès de Sta. Perpetua i m'han donat per dos anys, fins al 2008, el vehicle es del 2002, als 10 anys tindré que passarla cada 6 mesos?, es que no m'entero d'aquesta llei, o tinc que modificar alguna cosa de la fitxa técnica?.

Salut. Ramon
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: ITV fa 14 anys 2 mesos #1352

Toni, jo la vaig passar la setmana passada al CIM Vallès de Sta. Perpetua i m'han donat per dos anys, fins al 2008, el vehicle es del 2002, als 10 anys tindré que passarla cada 6 mesos?, es que no m'entero d'aquesta llei, o tinc que modificar alguna cosa de la fitxa técnica?.

Salut. Ramon

Ramón, si aquesta és la 1ª revisió l'has passat com a turisme, als 4 anys la 1ª. Això vol dir quea partir dels 10 anys la passaràs cada any.
De tota manera, i tal com venim dient, aquests problemes ja son història, ara totes les autocaravanaes són turismes independentment de la fitxa tècnica.
Per cert, a la teva hi ha de figurar com a 32xx Autocaravana i no com a 28xx Furgón Vivienda.

Re: ITV fa 14 anys 2 mesos #1363

Gracies Toni.

No, em sembla que posa 28xx furgon Vivienda, per aixo t'ho dic i no es la primera vegada que s'ha passat la ITV de la meva AC. Es per aixó que comento si haig de fer alguna cosa per modificar aquest "epigrafe" o "referencia", ja que un dia vaig llegir que tenia que fer un escrit per cambiar-ho.

Salutacions.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: ITV fa 14 anys 2 mesos #1442

Doncs fes el que proposa el nebur, passa-la a Granollers i que et canviin ja la fitxa tècnica i fora problemes.

Re: ITV fa 14 anys 2 mesos #1454

Bé aixi ho faré. peró tindré que esperar fins el 2008, ja que la vaig passar la setmana pasada i tampoc es questió de donals-hi feina extra a aquest de la ITV. jeje :twisted:

Gracies i Salut. Ramon.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

socelectric en 5 dies (25.09), Pelicans Voladors en 18 dies (08.10), Macià62 en 29 dies (19.10), manel en 33 dies (23.10), Ddolors en 40 dies (30.10), XANU en 40 dies (30.10), joan i andreu en 42 dies (01.11), vistur en 43 dies (02.11), LaSanta en 45 dies (04.11)

Alguns viatges

• Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.