|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
doncs tots aquets dies hem estat parats sense poder sortir enlloc, tinc
les dues bombes de l'aigua averiades, el mecanic diu que s'han creuat :evil: Voldria fer-vos una pregunta: sabeu si es poden rebobinar, o val mes canviar-les, l 'electricista mha comentat que haven passat les festes o fera mirar, pero fer-les arreglar potser seria mes car, que noves algu de vosaltres us ha passat? Gracies |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Joan, em sap greu no poder-te ajudar, per sort no ens hi hem trobat mai.
Haveure si algún company s'hi ha trobat i et dona un cop de ma. Que hi hagi sort en la reparació. Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Jo conec un lloc on rebobinen motors, però diria que no et sortirà a compte.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Jofranc, la nostra auto s'ha encomanat de la vostra.
Deu minuts abans dels raïms de cap d'any ens vam quedar sense aigua: va petar el fusible de la bomba, però canviant-lo continuàvem sense bomba, o sigui que tenim hora de taller per aixó i d'altres cosetes. No et puc contestar perquè jo ni sabia que els motors es rebobinaven... 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|