|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Presentar-se a Madrid el divendres 9 de febrer
Vegeu aquest link, sisplau www.campingsalon.com/foros/tema_mostrar.asp?idTema=45356 El tema està penjat a webcampista, campingsalon i acpasion[/url] |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Penso que és una bona iniciativa...s´ha de fer soroll....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
I dic jo.... com segurament a molts ens resultarà dificil anar fins Madrid amb la auto per només un cap de setmana que us semblaria fer com amb d'altres temes socials i organitzarne una "bessona" a Barcelona??? Jo seria el primer en apuntar-s'hi!!!!
hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
Es una boa idea.
Crec que tenim que fer alguna cosa. Demostrar que aquesr colectiu esta molest per la forma d'actuar del Ministero d'Hisenda i que som capaços de mobilitzar-nos. Potser no conseguirem res, perque fer enrere al Ministeri d'Hisenda es molt dificil, pero hem d'intentar-ho. Tal com s'estan posant les coses, hem de juntar esforços per ha defensar els nostres interessos. Que opineu? Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
|
Nosaltres no podem anar a Madrid el Divendres,pero si que podria ser bona idea lo de fer-ho a Barcelona,el que passa es que tal com diu un company en el foro de campingsaloon,s'hauria de buscar una cosa que no crees antipatia,sino el contrari,ja se que es dificil ,pero si posible.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Em sembla interessant la proposta que fa un usuari a campingsalon que diu que enlloc de "tocar els nasos" de la gent del lloc on es vagi, fer una protesta original i positiva, de forma que sortim igualment a la premsa però que no ens critiquin.
A mí em molesten molt els talls de trànsit o actes similars, penso que qui pateix els inconvenients quasi mai té res a "pelar" en aquell problema. De totes formes, veig difícil que la gent que no coneix aquest món vegi amb simpatía que uns senyors que es gasten com a mínim 30000 euros en un "caprici" no vulguin pagar un impost que paguen altres vehicles de menys preu, per molta raó que tinguem. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Estic dacord en que seria convenient no crear massa antipatia entre aquells a qui aquest mon ni els va ni el bé, pero crec que sincerament del que es tracta es de adoptar alguna mesura de "pressió" per tal d'aconseguir al menys una moratoria de l'aplicació de la llei.
Com diu en Nouespai será dificil que aquells qui no pertanyen a aquest mon es solidaritzaran amb uns quants qui gastantse tants cuartos no s'en volen gastar mes (ojo, i que tampoc no ens en sobren), pero tampoc es tracta de arribar fins a aquests, ja que no seran ells qui ens resolguin els problemes. A campingsalon parlaven d'una donació massiva de sang; molt maco, pero apart de conseguir colapsar els serveis de donació d'lagun hospital conseguiriem poc mes que una nota anecdotica en algun diari local. Es tracta de que s'ens vegi, de tocar els nassos (sense passarse), de manera que al menys se n'adonin que no poden fer el que volen i que ens quedem igual. Em sap molt geru veure com a la magoria de gent a qui veig que afecta aquesta situació es resigna a dir, -" Quan m'arribi la auto veuré, i si hem toca pagar un 12% mes doncs que hi farem"- Pero com dic sempre.... es només una opinió hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
A Campinsalon s'ha pengat aquesta proposta. per part de Paloma:
"No es porque yo sea de Madrid ¡¡¡que lo soy!!!, pero creo que la propuesta de colapsar la Castellana, o cualquier otra calle de Madrid está ya muy vista y tantas manifestaciones aquí, llaman poco la atención …. ¡¡¡¡¡UNA MAS!!! para los madrileños y en otras muchas comunidades ni se enterarían . Creo que sería mucho más llamativo hacer lo mismo en 4 ó 5 capitales de provincias, de diferentes comunidades y a la misma hora situarse en un punto emblemático de cada una de las ciudades seleccionadas. Después de un periodo de tiempo ¿15 ó 20 días? En otras cuatro o cinco capitales de provincias diferentes y así hasta cinco veces por lo menos y se puede dar por terminado en Madrid, Barcelona, Sevilla, Valencia y alguna más. Con esta variante de propuesta se puede conseguir mantener la protesta a lo largo de un periodo de tiempo, crear incertidumbre en cuanto a cuáles serán las próximas ciudades seleccionadas para manifestarse y además se hará eco el país entero porque en todas las comunidades habrá habido manifestación en alguna de sus ciudades. Otra ventaja es que será más fácil el desplazamiento para el que quiera asistir" Pero jo no deixaria passar tants dies entrew una i l'altre. Que us sembla? Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
|
yo soy bastante pesimista sobre que se pueda conseguir algo, ya sabeis, impuestos, hacienda etc,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ademas creo que el precio se estabilizara, me explico, nada vale lo que cuesta, el precio lo marca lo que la gente esta dispuesta a pagar por ese producto, ya vereis como una autocaravan que en la fira del 06 tenia un precio final de 60.000 €, este año su precio final no sera 60.000€ + 12%+ IPC, mas bien sera un aumento intermedio, aunque aumento superior al IPC, en cambio, si que creo que aprovechando esta situacion puede ser el momento para "exigir" una normativa especifica y "clara" del uso y disfrute de AC's, lo principal tener la ley, luego ya se modificara si no nos gusta, y esta ley hay que moverla tanto a nivel autonomico , como estatal y comunitario.
de todas formas contar con mi apoyo en cualquier ayuda. |
|
|
Francament, penso que aquesta societat te problemes molt mes inportant que el 12 % de les autos. Preque ningú es manifesta per la pujada del interessos, que si continua així, no podrem pagar les hipoteques.
Es una opinió. |
|
|
Francesc,
el tema de la manifestació, jo crec, que no és tant contra el 12%, com per la manera com s´ha fet, i aquí l´emprenyament de la majoria i la meva. Molts de nosaltres vam comprar en fira i jo inclús vaig preguntar el dia de la compra, el 12 d´octubre, pel tema imposts i em van comentar que quasibé me la podria ja emportar. Fas els primers pagaments i resulta que potser hauràs de pagar més per què hisenda a decidit aplicar d´una nova manera una llei que ja existia. El que ha de pagar no és el concessionari si no l'usuari, i mira per on que resulta que si tires la comanda enradera inclús pots perdre la paga i senyal...i com se n´assabenta l'usuari pels foros....es que :evil: Em sembla que això, no és gens seriós, i ens hi trobem molta gent, que vam decidir comprar en fira de Barcelona 2006 i dates properes. Quan decideixes comprar alguna cosa, has de saber el que compres, amb tots els imposts inclosos, no més endavant quan ja has fet els primers pagaments. Ara si jo decidís algún dia canviar l'autocaravana, doncs ja sabria a que atenir-me!!! O no la compro o la compro amb el 12% si existeix aquesta norma que ja sap tothom. Salutacions Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|