|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola
Hoy dia 11 a partir de las 20:30 h hasta las 22:00 h en Ondacaravaning me hacen una entrevista por la radio frecuencia 97.7 ó por internet en www.ondablancaradio.com/ Java 213.139.27.170/handsome/emision.htm Reproductor de windows 213.139.27.170/handsome/windows.pl Si quereis podeis escucharme. Saludos |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
estaremos a la escucha, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,habla de nosotros, aunque sea bien.
|
|
|
Es un programa que siempre me pierdo , pues me pilla trabajando.
Espero que te vaya bien la experiencia. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Estic al·lucinada de veure repetidament la ignorància i incompetència dels polítics... Ara mateix estic escoltant el programa i la regidora d'ERC fa pena: desconeix totalment el tema de les ACs i al final ha acabat ficant-se de peus a la galleda perquè se li ha escapat que no és res més que un pica-baralla de dins de l'ajuntament i que les Acs "ens han enxampat al mig" (paraules textuals).
QUIN RIDÍCUL QUE HA FET!!! No domina el tema en absolut. |
|
|
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUFFFFFFFFFFFFF!
Sentiu què diu la senyora????????????????? Ha arribar a preguntar quina diferència hi ha entre una caravana i una autocaravana!!!!! Què cordills defensa? Per què l'excusa és que el pàrquing no és necessari ja que hi ha càmpings, si ni sap què és una AC? |
|
|
lo peor no es la ignorancia, un politico no tiene porque saber de todo, sino la actitud, cuando uno no sabe de algo se informa antes de hablar, y si tiene responsabilidades publicas, despues de informarse obrar en consecuencia.
quizas la tenian que haber acorralado un poco mas a preguntas para que ella misma se diera cuenta de su falta de informacion. |
|
|
Tens raó que el pitjor no és la ignorància però sí el fet de voler defensar una cosa sent totalment ignorant en el tema.
|
|