• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Club per Autocaravanistes fa 19 anys 6 mesos #9464

Voldria informació sobre clubs de AC
M'agradaria fer-me d'algun club per poder torbar nens per les meves filles. Com sabeu molts de vosaltres estic divorciat i em toca sortir moltes vegades jo sol amb elles dos .
Si algu s'apunta a fer alguna sortida amb nens de 5 y 9 m'ho dieu
Tb m'interesa informació sobre clubs
Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Club per Autocaravanistes fa 19 anys 6 mesos #9496

Arcadix.... ens hauries de fer arrivar les teves dades per la quedada... rellegeix el fil ...ok????
Un abraçada per L´helena i les nenes.. i per a tú una mossegada al nas jejejejeje

Re: Club per Autocaravanistes fa 19 anys 6 mesos #9503

.
Mª José no provoquis al Arcadi que per ell una mosegada al nas es una insinuacio :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Arcadi,jo només conec l'associació Catalana d'autocaravanistes,pots mirar la seva pgn web,o alguna unio de caravanistes als cuals hi han autos.
Una abraçada i salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Club per Autocaravanistes fa 19 anys 6 mesos #9514

Ostres jepi.... es veritat jejejeje l´Arcadix porta piles duracell =))

Re: Club per Autocaravanistes fa 19 anys 6 mesos #9553

Tens el mitic i mes antic Club nomes d'autocaravanes que esta a BCN.
El "LLeure". Te una pagina web = www.lleurecamper.com/
Salut.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12