• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

AGRESION CONTRA EL PARKING DE BLANES fa 19 anys 6 mesos #9478

Les juventuts "D'ESQUERRA"fan un video i tanquen el parking de Blanes.

Que fem??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: AGRESION CONTRA EL PARKING DE BLANES fa 19 anys 6 mesos #9484

se nota, se ve, se siente, que las juventudes de esquerra respetan la legalidad vigente y sus actos son totalmente democraticos,
yo por mi parte envio el enlace del video a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. , para que opinen de las actividades de sus "cachorros" y les feliciten si corresponde.

Re: AGRESION CONTRA EL PARKING DE BLANES fa 19 anys 6 mesos #9486

No, si a sobre sembla que els haguem d'aplaudir i tot!!!

Suposo que els mes joves d'allà consideren que els autocaravanistes molestem mes que la gresca dels turistes de blanes o els concursets de "tuning" que s'hi celebren al estiu on es mesura quin vehicle te un equip de musica que fa mes "soroll" .

jahugar .... preguntes que fem? doncs no trepitjar blanes! Hi han poblacions molt mes maques i molt millors a la nostra terra com per anar allà ons no ens volen!
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: AGRESION CONTRA EL PARKING DE BLANES fa 19 anys 6 mesos #9488

enviat mail,

quina llastima amb lo bé que estan fen-lu a Barcelona.

Re: AGRESION CONTRA EL PARKING DE BLANES fa 19 anys 6 mesos #9489

Senzillament,crec que molts vots d'ERC que podien tenir dintre el món de l'autocaravanisme els acaven de perdre,perque hi ha moltes maneres d'expressar el que senten(rabia contra un alcalde que no els ha volgut o els ha fotut fora del tripartit) i ara ho pagarem uns innocents .
Llastima,perque d'aixó s'en pren nota.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: AGRESION CONTRA EL PARKING DE BLANES fa 19 anys 6 mesos #9493

Després de veure això em ve de gust escriure el que em passa pel cap. No tinc ganes de pensar si el que escriuré pot saber greu a algú, ningú ha pensat si a mi em sap greu veure com es trepitja la meva llibertat d'anar a un poble que m'estimo amb la meva autocarava.
Qui són aquests senyors que s'omplen la boca amb tanta democracia?? De quina democracia parlen ?? d'aquesta que si no es fa el que jo vull trenco les cartes ??
Que molestem 4, 5 o 10 autocaravanes aparcades quan estem fent un banyet a la platja?? Molesta menys que un parking d'autocars de guiris que cada nit deixen la platja i els carrer plenes de vomits i pixats ?? Potser ells gasten més que jo?? Seguríssim que no.
Sincerament, no ho entenc. Quin mal faig?? És que per molt que hi penso, no ho entenc. Que només vull anar a Blanes i aparcar l'auto !!!
De petita he passat estius a Blanes amb una amiga, de joveneta (una mica més que ara) he sortit de festa per allà i fa poc vaig passar uns dies en un bungalow, i sempre m'hi he trobat bé. Però com haig de tornar ara si pel sol fet de ser autocaravanista em consideren persona no grata??
Només podré pujar a la Palomera, banyar-me a Sant Francesc o menjar-me uns calamars als Terrassans si vaig amb el cotxe i el deixo al parking del passeig. I els focs, millor me'ls miro des de la platja de Malgrat, no els sentiré, però m'estalviaré als democrates que actuen de nit i amb la cara tapada.

Re: AGRESION CONTRA EL PARKING DE BLANES fa 19 anys 6 mesos #9494

Aquesta joventut podria repassar una mica més l'ortografia abans d'escriure.

Per no parlar d'altres estudis que també els serien recomanables.

Per cert, a quin supermecat han trobat la cinta que han utilitzat de precinte?
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: AGRESION CONTRA EL PARKING DE BLANES fa 19 anys 6 mesos #9500

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Malament anem.
Em sembla molt que aquests no veuen ni pensen més enllà del que els hi deuen haver dit.

Com el Joan Puig i l'alcalde se la tenen jurada, els demés a seguir la corda.

Amb polítics com aquests, encara que siguin d'ERC, fa fàstic.

Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. és l'adreça del portaveu d'ERC a Blanes.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: AGRESION CONTRA EL PARKING DE BLANES fa 19 anys 6 mesos #9505

Para los que quieren borrar a Blanes de su lista:
Todo lo contrario. Blanes es una de las pocas poblaciones que se ha atrevido a poner un aparcamiento de autocaravanas, donde nos apoya un concejal autocaravanista que, por una vez, ha puesto los intereses de Blanes (y del colectivo autocaravanista) por encima de los de los propietarios de los campings y de una ¿oposición? municipal, como poco, descerebrada.

Ahora, Blanes está sufriendo el ataque a este aparcamiento, orquestado (como no puede ser menos) desde los campings de la zona. ¡Ahora es cuando Blanes necesita nuestro apoyo!

No podemos medir a toda una ciudad, y menos a una que intenta acogernos, por el video que pongan en Internet 4 kale borrokos frustrados.

Re: AGRESION CONTRA EL PARKING DE BLANES fa 19 anys 6 mesos #9507

El "Boicot" en tot cas ha de ser cap els campings, que son els que porten l'iniciativa del tancament de l'aparcament.

Re: AGRESION CONTRA EL PARKING DE BLANES fa 19 anys 6 mesos #9515

crec que no hi han prous desqualificatius per denominar a aquets personatges que son lo mes VIL que corre pel pais.
Jo em pregunto, no se si hi ha algun mosso d'escuadra entre nosaltres,
encara que no sigui aixi, un video que es veu en tots els forums i inclus
segons diuen l'han enviat a al tinent-alcade de Blanes, doncs no se si pendran cartes en el assumpte i ho possaran en mans del Sr jutge perque emprengui accions legals contra aquesta colla de VANDALS
:twisted: :twisted:

Re: AGRESION CONTRA EL PARKING DE BLANES fa 19 anys 6 mesos #9521

Ja feia dies que teníem pensat passejar-nos pel Maresme aquest cap de setmana i com que la Selva està a tocar, vam decidir acostar-nos a Blanes per veure aquest famós parquing de la discordia. I us haig de dir que després de veure'l encara entenc menys quin mal fa aquest tros de terra estigui ocupat per autocaravanes. L'espai és inmens i el lloc reservat per les autos no afecta a la bona marxa del poble. És un tros de terra !!, no està asfaltat, no té aigua, no té llum... és només per aparcar!!!
Que volen, que porti l'auto de la Barbie, la plegui i me la fiqui a la butxaca ??
Ahir a la tarda l'únic record que quedava de l'actuació dels justicieros de Blanes és el video i les restes d'alguna enganxina a les senyals.
Com diuen a les notícies, es respirava un clima de total normalitat i aquí us en deixo una mostra:
es.pg.photos.yahoo.com/ph/monrib2123/detail?.dir=28dcre2&amp...7re2.jpg&.src=ph

Re: AGRESION CONTRA EL PARKING DE BLANES fa 19 anys 6 mesos #9548

www.sa-palomera.blogspot.com/

Demanen l'opinó per otorgar" la mosca borde" als politics de Blanes.
Se la porta Marigó l'alcalde que ha obert l'aparcament, crec que se l'hauria de portar en Joan Puig .

Salutacions.

Re: AGRESION CONTRA EL PARKING DE BLANES fa 19 anys 6 mesos #9550

Gràcies Montse per mostrar-nos que encara,malgrat alguns, hi ha vida autocaravanista a Blanes.Vareu ser molt valents d'anar-hi doncs potser si la deixes sola en trobes dues o la trobes pintada o qui sap com.Esperem que no es clausuri i si puguin veure aparacades moltes més autos.
Una abraçada
Salutacions .
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12