• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Semana Santa. fa 19 anys 6 mesos #9519

este año tengo que dividirme las vacaciones, tendre 10 dias en semana santa y estamos planteandonos ir hacia Las Landas, ¿que me podeis decir de la zona? que visitar, campings recomendados etc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Semana Santa. fa 19 anys 6 mesos #9546

Si no recordo malament Los Pacos van anar l´any psasat.....a veure si et poden ajudar.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Semana Santa. fa 19 anys 6 mesos #9547

Marta, nosotros estuvimos por la zona de Arcachon.
y la Duna du pyla.
Las Landas nos las pasamos de largo, aunque
nos pareció muy bonito el paisaje con tanto bosque de pinos.
Un saludo. :(

Re: Semana Santa. fa 19 anys 6 mesos #9554

ahhhhhhhhhh.......be....tampoc anava molt desencaminada... :oops:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Semana Santa. fa 19 anys 6 mesos #9627

Tonio mira este enlace se esta botando las landas o Dordoña.
Nosotros también queremos ir a las Landas pero de momento las votaciones no nos favorecen.

Saludos

Re: Semana Santa. fa 19 anys 6 mesos #9629

no veo el enlace, pero me imagino que debe de ser el de camping salon, ya lo estoy siguiendo, el unico pero que le veo es que no hay adolescentes de la edad de mis hijas, pero todo se vera. Gracias

Landas fa 19 anys 6 mesos #9630

Hola Tonio, te veo muy valiente, las Landas caen un poco lejos para 10 dias, tienes que atravesar todo el sur de Francia que como recorrido es muy bonito pero no para 10 dias, en fin que yo me iria a la Camargue que te queda más cerca y es muy atractivo. Mirate la guia de Camping Cheques hay muchos campings posibles en esa epoca. Saludos

Re: Semana Santa. fa 19 anys 6 mesos #9717

Pues si Tonio ahora me he dado cuenta que no está el enlace, pero es como dices el de campingsalon, y ya me he dado cuenta que también has intervenido.

Saludos

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12