|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Avui canviarem de servidor.
Per evitar la perdua de missatges no escribiu en un parell d'hores. Gràcies, Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
bueno,,,,,,,,,,,,,,,,ya avisaras..................
|
|
|
En principi ja funciona de nou, encara que aquesta nit s'acabarà d'afinar.
A veure si a tots us funciona. Espero que em digueu si noteu si va igual, millor o alguna cosa no funciona. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Jo el noto igual.Peró igual ja esta molt bé.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
A mi en dona la sensasio de que es mes rapid.
P.S. Ara hi haura un cost mes elevat que abans que estaben d'OKUPES estaria ve qui hi hages alguna manera de compartir gastos d'un servei que fen servir tots. No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
|
A mi em funciona igual de bé......ja no estem a la nevera de webcampista?
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Abans webcampista i nosaltres compartíem "nevera" i ara els dos hem abandonat la que estàvem i estem en diferents.
Ells com son més grans tenen una més grossa. Hauría d'anar més ràpid que la que teníem. Respecte a les despeses, és un tema que ja s'ha comentat, en principi aquesta web s'autofinanciarà amb algún petit anunci. Precisament, ahir des de la Fira d'Alacant ens han demanat que els hi posem un per a la propera edició. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Jo el trobo una mica mes rapid. Ja esta be.
I pel que respecte al teme economic, estic d'acord amb el que diu "nesc". Salutacions Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
|
Jo no noto la diferencia :arrow: pero es que el meu ordenador :idea: ja no es d'ultima tecnología
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Webmestre,crec sincerament que aixó de les despeses a la Calçotada s'hauria de parlar,no estic segur que tu personalment i estiguis perdent calers(espero que no).
De totes formes està bé que tinguem propaganda pero que no s'ens ompli de banners i coses pesades com en d'altres paguines. Una abraçada i salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jo el noto més ràpid.
Pel que fa a les despeses, per suposat que el webmestre no hi hauria de posar diners a damunt de tot el temps que hi dedica !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Si us plau, :oops: :roll:
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Va mol bé mes rapìd i sense erors. Salutacions
|
|
|
Jo ara sí el noto més ràpid... :D :D
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Si,Si ,cal reconeixer la agradable sorpresa de la rapidesa.Un 10.Gràcies
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|