• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

nou avatar fa 19 anys 6 mesos #9607

Hola amics, voldria saber si des de una foto meva, podria crear el meu propi avatar. Gracies.
qui no carda a Olot, no carda enlloc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: nou avatar fa 19 anys 6 mesos #9608

Mansel, sí que pots...mirs´t el primer fil de calaix desastre i t´ho explica...on posa Anunci.....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

gracies fa 19 anys 6 mesos #9622

Mansel, sí que pots...mirs´t el primer fil de calaix desastre i t´ho explica...on posa Anunci.....

Gracies matrix per la informació ja ho hem fet.
qui no carda a Olot, no carda enlloc

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12