Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
Necessitaría saber la resolució de la vostra pantalla habitual del PC.
Per aquells que no ho sàpiguen com veure-ho, es fa així: Dins de la pantalla de l'escriptori ( la que teniu nomès engegar l'ordinador ) cliqueu el botó dret del ratolí, i s'obrirà un menú. On posa "propietats" cliqueu i s'obrirà una finestra amb diverses pestanyes, i una d'elles posa "configuració", cliqueu i us posarà la que teniu. Gràcies. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Com que soc el que vaig mes perdut em el tema, doncs ja començo jo
He seguit tots els passos que has dit i m'ha sortit: Resolucion pantalla: 1024 x 768 |
|
Nosaltres també 1024 x 768
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
La meva (pantalla es clar) es la de 1027x768. Salut i pau.
Joan. qui no carda a Olot, no carda enlloc
|
|
Ejem... t'has quedat curt, Webmestre. Cada cop van sent més populars els monitors una mica grans. Els reis m'han portat un de 19" i el tinc a una ressol·lució de 1280x1024.
De tota manera he votat per la de 1024x768, crec que és la més corrent avui en dia amb monitors de 15" i superiors. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
A la petita 1024x768 i a la de 19" igual que el Toni.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Com la majoria: 1024 x 768
|
|
Us ho he comentat per veure quants tenen encara la resolució de 800x600 per poder modificar l'aspecte de la web i que tothom la pugui seguir veien bé.
Amb una pantalla de 19", no calen ulleres oi ? ![]() Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
hola
La meva pantalla també es 1024 x 768 Salut Andreu
______________________________________ “Una llengua no es perd perquè els que no la saben no l’aprenen, Sinó perquè els que la saben no l’usen” |
|
La veritat es que es una bona pantalla,la pgn de totcamping queda molt petita allí :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
La meva pantalla la tinc a una ressol-lucio de 1280x1024
Salutacions Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
De fet jo l'he canviat perquè la pàgina de TotCamping és massa bona per una pantalla tant petita :mrgreen: Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Salutacions ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Hola bona tarde, jo tambe 1024 x 768.
Salutacions. ![]() |
|
Jospe Mª
800x600 |
|
Paquita, si us plau, compra-li una pantalla nova al Vicenç que, com diu la meva filla, s'ens queda "margi"... (marginat )
![]() Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Josep Mª si pose lo que dieu no beix res, es tot molt petit , cuan acaben de pagar la AC comprarem una pantalla nova
Vicenç |
|
hola mi pantalla tiene una resolución de 1024x768 pixels
hasta luego. Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla. |
|
1280x800
:mrgreen: |
|