|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
he estado intentandolo y solo me deja elejir aulguno de una lista proporcionada por el foro. ¿como podria poner el mio? gracias
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Em sembla que el millor és que l'enviïs al webmestre i ell te l'¡afegirà a la galeria per poder-lo utilitzar.
|
|
|
Gracias mireia, pero soy un poco torpe, y si no me lo ponen en vandeja soy muy torpe. ¿como se lo mando al webmaster
|
|
|
En el primer hilo de Calaix desastre, hay informacion de como hacerlo y el correo del webmestre....si no entiendes algo...sigue preguntando.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
:D Hooooooombre Miguel, tu por aquí.
Me ha dado mucha alegria leerte en este foro. Mira a la izquierda de la pantalla y donde pone en linea ara mira si està el Wedmaster picas y le mandes el mensaje privado. Si nó pregúntaselo en el foro, le escribes un hilo y seguro que te conteste diciéndote como se hace. Un abrazo muy grande y besos para Gema, Andrea y para tí. Paqui. |
|
|
A qualsevol missatge que hagi escrit un usuari, inclòs el webmestre, a la part de baix surten, al menys dos botons, un per enviar un missatge privat i un altre per enviar un e-mail.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Gracias chicos, ya he mandado un privado al webmaster para que me lo solucione
|
|
|
Bilko, no tinc cap missatge.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Webmestre ... jo també et vaig enviar un privat fa bastants dies per canviar el Avatar i no en vaig saber res, no se si deu fallar. T'envio millor un e-mail?
hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
:?: Doncs ho sento no l'he rebut.
Durant els 2-3 dies que van pasar mentre vam canviar de servidor, van haver missatges que es van perdre, torna-ho a enviar. Acostumo a contestar tot el mateix dia. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
¿no puede haber otra forma mas sencilla para cambiar el avatar? :?: :?: :?: :?:
|
|
|
Per seguretat, en aquests tipus de programes no es poden auto-pujar arxius.
Per mi seria més còmode que fos d'una altre manera. Només cal que enviis l'arxiu, és fàcil. Potser a la pròxima versió serà possible. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
webmestre, et vaig enviar fa alguns dies un e-mail pel tema de l'avatar, et va arribar??
hthttp://blog.kampistas.com/
|
|