• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Blocs dels usuaris

Blocs dels usuaris fa 12 anys 1 mes #26861

Quants de vosaltres teniu un bloc de temàtica campista a internet ?

Si ho voleu fer públic, podeu posar aquí el vostre nom i la seva adreça i els hi posarem un enllaç.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Blocs dels usuaris fa 12 anys 1 mes #26881

:roll:

Re: Blocs dels usuaris fa 12 anys 1 mes #26884

Aquest és el nostre, el vaig començar com a crítica a la gent que viu al meu fastigòs poble:

suciasantaco.blogspot.com/

Re: Blocs dels usuaris fa 12 anys 1 mes #26891

Bé, el nostre molts suposo que ja el coneixeu, pero per si de cas aquí us en poso l'enllaç:

http://blog.kampistas.com/

La veritat es que son molts els blogs que hi ha "desperdigats" per Internet i estaria bé tenir-los tots junts per poder los consultar de tant en quant.

Per cert, mirypaco, com m'ha molat el teu blog!!!!!!!!!! Em conec molts dels llocs que has fotografiat!!!! Jo vaig estar rumiant fer-ne un de semblant també (de Badalona en el meu cas), però llàstima que no me'n queda de temps per posar-m'hi! :mrgreen:
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: Blocs dels usuaris fa 12 anys 1 mes #26908

El meu només és un projecte de blog :oops:

mireia63.blogspot.com

Last edit: per Mireia.

Re: Blocs dels usuaris fa 12 anys 1 mes #26912

Per cert, mirypaco, com m'ha molat el teu blog!!!!!!!!!! Em conec molts dels llocs que has fotografiat!!!! Jo vaig estar rumiant fer-ne un de semblant també (de Badalona en el meu cas), però llàstima que no me'n queda de temps per posar-m'hi! :mrgreen:

La veritat és que jo el tinc una mica oblidat, perque mira que pot donar de si aquest tema, però en fi... és el que hi ha i ningú fa res, a sobre la poli diu qye no hi podan fer res.

Una vergonya.

El teu està molt bè, m' ha gardat molt i les fotos molt xules, és un servidor gratuït?

També us deixo una web que vaig crear l'any passat arrel d'un creuer que vam fer pel nostre aniversari:

www.everyoneweb.com/mirypaco/

Re: Blocs dels usuaris fa 12 anys 4 setmanes #27217

jo tinc això
www.elmonperlafinestra.blogspot.com/
on penjo el viatges que fem, però vaja, a dures penes l'actualitzo....no sortim tant com ens agradaria :-| .
Salutacions i endavant amb aquesta iniciativa.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Blocs dels usuaris fa 12 anys 1 setmana #28151

Per una re-estructuració dels espais en la web, necessitaria saber quins de vosaltres ( dels que teniu ara un bloc a totcàmping ) esteu interessats en mantenir un espai semblant.
Entenc que els que ja teniu un bloc a la xarxa ja no el necessitareu, doncs els blocs que omplen internet avui han agafat un nivell que no tenien quan vam fer aquests petits espais.

Re: Blocs dels usuaris fa 12 anys 1 setmana #28279

Per una re-estructuració dels espais en la web, necessitaria saber quins de vosaltres ( dels que teniu ara un bloc a totcàmping ) esteu interessats en mantenir un espai semblant.
Entenc que els que ja teniu un bloc a la xarxa ja no el necessitareu, doncs els blocs que omplen internet avui han agafat un nivell que no tenien quan vam fer aquests petits espais.

No sè si ho he acabat d' entendre, però si la pregunta és si m' importaria penjar els comenatris ta,bè a totcàmping, la resposta és no, endavant, no em costa res copiar del blog a la web.

Re: Blocs dels usuaris fa 12 anys 1 setmana #28300

Webmestre, a mi m'agradaria mantenir el bloc tal com està. Cal que m'ho copiï abans per evitar alguna pèrdua?

D'altra banda, també m'agradaria guardar alguns missatges, i no sé com fer-ho. M'ho expliques?

Bona nit,
Mercè & Cia.

Blog ara mateix fa 12 anys 1 dia #28569

• os
  • Visitant
  • Visitant
He visitat alguns dels vostres blogs i em semblen molt interessants, i la idea de promoure'ls em sembla correcte. De fet jo tinc un parells de blogs que no tenen res a veure amb el tema campista, però vist lo vist, m'heu fet venir ganes de fer-ne un. Prometido jesusito que m'hi poso ja. :mrgreen:

Re: Blocs dels usuaris fa 11 anys 11 mesos #29083

Hola, nosaltres tenim un blog des-de fa uns messos.

www.alexhuesa.hazblog.com

De moment té dos viatjes, un a França de 4 dies i un altre al Marroc de 10 dies.

per si os pot ajudar.

Salutacions

Re: Blocs dels usuaris fa 11 anys 10 mesos #30049

Tots els blocs campistes han estat incorporats a l'apartat dels blocs dels usuaris.

Re: Blocs dels usuaris fa 11 anys 9 mesos #30182

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Aramos (06.06), hellinero en 4 dies (10.06), el currante en 6 dies (12.06), merma en 10 dies (16.06), perecompte en 10 dies (16.06), diana en 29 dies (05.07), EL JOSEP i LA MAIT en 37 dies (13.07), Jepi en 37 dies (13.07), Toni-de-Ros en 50 dies (26.07)

Alguns viatges

• 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.