|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
A partir d'ara periòdicament anireu rebent un correu amb un resum dels darrers articles publicats.
Ara us n'he enviat un. L'hauríeu d'haver rebut. M'agradaria llegir les vostres opinions, sobre periodicitat, format, etc., per anar-lo polint. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per webmestre.
|
|
Acabo de veure'l i ho trobo genial,es una molt bona idea i només te un inconvenient,més feina per a tu.Potser seria bo reunir una colla de forers/es que t'hi volguessin ajudar.
Gràcies per volguer millorar cada dia. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
opino com en Jepi..... no t´estaràs carregant de feina??
Per altra banda em semble bé. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Molt bona idea !!!!, ho he vist ara i m'agradat molt... com sempre, webmaestro, un petit problema... n'he rebut dos en el mateix mail, hem surt el teu missatge i un (2) al gmail, es normal? o és que als de Lleida ens estimes més...
|
|
|
No t'acabo d'entendre, Genoveva.
Jepi i Matrix: Els butlletins són per a que la gent que no entra tan sovint com vosaltres dos Respecte de més feina...ja m'aniria bé algun periodista aficionat, ja, per aportar material. De moment, hi ha dies que l'hora de 2am a 3am el tinc lliure. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per webmestre.
|
|
Hola webmestre,
Hem rebut el Butlletí de notícies i tant la idea com el format ens sembla molt bé. Volem donar-te les gràcies pel teu constant esforç en millorar la comunicació entre tots nosaltres. Com ja han comentat anteriorment, això pot comportar un temps de dedicació que en alguns moments et pot ser inassumible, però aquest aspecte només tu pots valorar-lo. Ens permetem una suggerència per minimitzar la feina: Que en el Butlletí apareguessin només els titulars de les notícies, invitant als lectors a buscar els continguts complets en el web de Totcamping. Gràcies de nou!!!! |
|
|
Nosaltres tambe hem rebut el butlletí
Moltes gracies |
|
|
Webmestre ha escrit:
Webmestre, caram quina feina que has fet amb les notícies de portada, no es dóna l'abast a llegir !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|